Skip to main content

Op 22 december 2021 heb ik mijn Ziggo Sport pakket opgezegd. Maar de opzegging blijft hangen: de app geeft nog steeds aan dat er een lopende wijziging is. En ook in het menu van digitale tv kan ik geen wijzigingen aanbrengen. 

Ik heb al 3 keer via chat contact gehad en 2 keer telefonisch, maar het is nog steeds niet opgelost. Er is inmiddels wel handmatig een creditering geweest voor de kosten van Ziggo, maar het pakket staat er nog steeds in. Ook de aangeboden compensatie is niet verwerkt. Ik zou teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. 

Hoe krijg ik dit nu wel geregeld? Word een beetje moedeloos na 2 maanden….. 

Op 22 december 2021 heb ik mijn Ziggo Sport pakket opgezegd. Maar de opzegging blijft hangen: de app geeft nog steeds aan dat er een lopende wijziging is. En ook in het menu van digitale tv kan ik geen wijzigingen aanbrengen. 

Ik heb al 3 keer via chat contact gehad en 2 keer telefonisch, maar het is nog steeds niet opgelost. Er is inmiddels wel handmatig een creditering geweest voor de kosten van Ziggo, maar het pakket staat er nog steeds in. Ook de aangeboden compensatie is niet verwerkt. Ik zou teruggebeld worden, maar dat is niet gebeurd. 

Hoe krijg ik dit nu wel geregeld? Word een beetje moedeloos na 2 maanden….. 

 

Ik heb het via de KPN tv decoder gedaan in december en dat ging goed.

Ook via MIJNKPN moet het, normaal gesproken, lukken.

Ik ga ervan uit dat je 0800-0402 (gratis) had gebeld.

Chat via hier.

 

Vul je gegevens in je account van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator meekijken en je helpen.

P.S. Alleen de moderator (medewerker KPN) kan jouw gegevens zien. 


Hoi @MarielleS1971. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet is gelukt om Ziggo Sport te verwijderen. Ik zie dat er op de factuur van 9 februari een creditering staat voor Ziggo Sport pakket. Verder zie ik in onze systemen terug dat mijn collega het probleem met het verwijderen van het zenderpakket intern heeft doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zullen dit verder uitzoeken. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om jou verder te helpen hierin en wil ik je vragen om dit verder af te wachten. Als Ziggo sport weer verschijnt op de eerst volgende factuur, dan zullen we ook deze kosten gaan crediteren. Onze excuses voor het ongemak!