Skip to main content

Raar beleid 

Zit zins een paar maanden bij kpn.

Ik wou geld besparen en heb toen on line de  tweede tv ontvanger geannuleerd. Niet wetende dat je dan ook niet meer kunt opnemen. Gebeld met kpn, om deze opdracht te annuleren. Dus binnen 3 a 4 uur. Helaas is dit niet mogelijk. Ik krijg eerst weer een tv ontvanger toegestuurd en moet de oude retourneren. Vanaf de volgende dag kan ik pas weer opnemen. Oh ja. Alles wat ik opgenomen heb is weg.

Eigenlijk een vreemd beleid. Nu worden er veel kosten gemaakt die niet nodig zijn. Ok, dat mijn opnames weg zijn, das pech, maar mijn eigen fout. Maar toch een slechte zaak dat een geplaatste order niet binnen een bepaald tijd geannuleerd kan worden.

Ook al zou dit binnen enkele uren zijn. Nu onnodig veel werk en kosten. En dat in deze tijd.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

 

Hallo @Simone.Kelderhuis ,

Je kunt het ook bij één TV-ontvanger laten en dan het aanvullende opnemen-pakket erbij nemen. 

Het opnemenpakket kost 5 euro per maand en dat is net zoveel als een tweede TV-ontvanger. 

Dan hoeft er niet opnieuw een tweede ontvanger te worden opgestuurd als je die toch niet gaat gebruiken. 

 


Waarschijnlijk gaat zo,'n opdracht meteen de leverstraat in. Dat gaat allemaal automatisch.  Er moet namelijk nogal wat gebeuren. Het abonnement moet aangepast worden, het opnemen moet gestopt worden ,de facturatie moet aangepast worden, er moet een doos worden opgestuurd etc etc. Zeg naar een soort lopende band. Om dat stop te zetten kost waarschijnlijk meer dan wat het nu kost.


Hi Simone, welkom hier. 

Waarschijnlijk gaat zo,'n opdracht meteen de leverstraat in. Dat gaat allemaal automatisch.  Er moet namelijk nogal wat gebeuren. Het abonnement moet aangepast worden, het opnemen moet gestopt worden ,de facturatie moet aangepast worden, er moet een doos worden opgestuurd etc etc. Zeg naar een soort lopende band. Om dat stop te zetten kost waarschijnlijk meer dan wat het nu kost.

Dit is inderdaad juist, eenmaal in gang gezet is het bijna niet te doen om alle verschillende handelingen tegen te houden. Ik verwacht ook dat dat ook aanzienlijk duurder is. Gelukkig komen dit soort dingen ook niet heel vaak voor. :relaxed: