Skip to main content

Ik heb nog een oud kastje. Kan ik dat terug sturen naar jullie? 

 

Ja hoor. Het adres. Kpn antwoord nummer 10119 . 2400 VB Alphen aan den rijn. doet wel een briefje er bij dan weten ze waar het vandaan komt. En klant nummer van u .


Is hij nog nieuw?Je kan hem wel terugsturen maar kpn gaat het toch vernietigen.Misschien kan iemand er nog wat mee.Er zit nog wel een hardeschijf in die voor sommige nog wel handig kan zijn.


Is hij nog nieuw?Je kan hem wel terugsturen maar kpn gaat het toch vernietigen.Misschien kan iemand er nog wat mee.

KPN is een van de meest duurzame telecomproviders ter wereld. Het laatste wat ze zullen doen is deze stb vernietigen. 
Niet voor niks dat het gratis is om oud apparatuur naar ons terug te sturen. Dit is omdat ze opnieuw gebruikt kunnen worden.


Is hij nog nieuw?Je kan hem wel terugsturen maar kpn gaat het toch vernietigen.Misschien kan iemand er nog wat mee.

KPN is een van de meest duurzame telecomproviders ter wereld. Het laatste wat ze zullen doen is deze stb vernietigen. 
Niet voor niks dat het gratis is om oud apparatuur naar ons terug te sturen. Dit is omdat ze opnieuw gebruikt kunnen worden.

Ehhh,Ik denk niet dat iemand die Motorola nog uitgeleverd krijgt.Jullie kunnen wel zeggen dat budget providers die gaan uitleveren maar in Nederland is volgens mij geen enkele provider die nog de vip1963 gebruikt.


KPN zal deze inderdaad recyclen omdat dit model flink verouderd is en niet meer compatibel met het iTV-platform zoals deze nu is. Hij moet wel teruggestuurd worden aangezien het apparaat nog steeds eigendom is van KPN en het is aan KPN om te zeggen wat ze ermee gaan doen. 


KPN zal deze inderdaad recyclen omdat dit model flink verouderd is en niet meer compatibel met het iTV-platform zoals deze nu is. Hij moet wel teruggestuurd worden aangezien het apparaat nog steeds eigendom is van KPN en het is aan KPN om te zeggen wat ze ermee gaan doen. 

tot wanneer blijft de vip1853 ondersteund?


KPN zal deze inderdaad recyclen omdat dit model flink verouderd is en niet meer compatibel met het iTV-platform zoals deze nu is. Hij moet wel teruggestuurd worden aangezien het apparaat nog steeds eigendom is van KPN en het is aan KPN om te zeggen wat ze ermee gaan doen. 

tot wanneer blijft de vip1853 ondersteund?

De VIP1853 is End-of-Life en wordt niet meer ondersteund, hier zal geen nieuwe software meer voor uitgebracht worden. De huidige softwareversie is eigenlijk al een lite-versie van de software die je op de nieuwere ontvangers hebt omdat de specificaties van de VIP1853 deze niet aan kunnen. 

 

Via deze servicetool kan deze omgeruild worden: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm


Hallo @NHendriks ,

Ja,die tool heb ik al gedaan en krijg dinsdag een nieuwe.Mijn vip1853 werkt nog redelijk probleemloos maar is zeeeeer traag.


Dat is iets wat inderdaad typisch is aan de 1853. Hij voldoet prima maar wordt eigenlijk te zwaar belast waardoor deze een stuk trager wordt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de 1853 ook niet altijd vervang door een nieuwe als ik ergens kom. In de meeste gevallen wel maar uitzonderlijk laat ik ze staan. Soms heb je net dat oudere stel wat niet zo behendig is met de afstandsbediening, dan is die trage 1853 juist wel prettig. 


Dat is iets wat inderdaad typisch is aan de 1853. Hij voldoet prima maar wordt eigenlijk te zwaar belast waardoor deze een stuk trager wordt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de 1853 ook niet altijd vervang door een nieuwe als ik ergens kom. In de meeste gevallen wel maar uitzonderlijk laat ik ze staan. Soms heb je net dat oudere stel wat niet zo behendig is met de afstandsbediening, dan is die trage 1853 juist wel prettig. 

Ik heb hem ook lange tijd niet omgeruild,maar nu hij straks niet meer werkt heb ik het toch maar gedaan.


Is hij nog nieuw?Je kan hem wel terugsturen maar kpn gaat het toch vernietigen.Misschien kan iemand er nog wat mee.Er zit nog wel een hardeschijf in die voor sommige nog wel handig kan zijn.

De VIP 1963 wordt totaal niet meer ondersteund. Deze kan niet overweg met het nieuwe systeem wat sinds Q3 van 2020 gebruikt wordt.

@EenP . Weet je zeker dat ie niet in je abo staat? Bv een oud glasvezelabo met 2 ontvangers waarbij je er maar één gebruikt. Dan is je abo aanpassen naar Hussel misschien wel (iets) goedkoper ook.

Nog een afstandsbediening in die doos? Haal die eruit, dan heb je een reserve!! :wink: