Skip to main content

Ik heb al een tiental jaren kpn i-tv. Nu heb ik een nieuwe smart tv aangeschaft van Panasonic. Een aantal functies op de afstand bediening werken niet meer, graag omruiling voor een moderne exemplaar. Ik heb ook internet en 2x mobiele abonnementen bij kpn.

Hallo @Gerrit48 ,

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 


@Gerrit48 , heeft u ook toevallig nog een oude Tv-ontvanger van het merk Motorola aangezien u tientallen jaren Interactieve TV heeft. Deze Motorola ontvanger is namelijk niet meer van deze tijd.


Ik heb/had een Sharp tv die na 10 jaar niet van deze tijd is maar er nog steeds zin inheeft. Door aandrang van een kleinkind een smart tv aangeschaft, jammer dat ik nu met 2 ab's moet werken. Vandaar mijn vraag.


@Gerrit48 , kleinkinderen daar doe je alles voor 😂. Mijn vraag is welk merk TV-kastje van KPN heeft u. Als deze van het merk Motorola is kan deze gratis worden omgeruild voor een meer up-to-date ontvanger.