Skip to main content
Vraag

Oude motorola ontvangers (2x)

  • April 5, 2019
  • 18 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik kan via mijn motorola ontvanger geen netflix app krijgen. Op de volgende site: https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm kun je je ontvanger omruilen. Alleen moet de site wel werken?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

wjb
Wijsgeer
  • April 5, 2019
Wat werkt er dan niet op die site?
En anders bel je toch even klantenservice op 0800-0402 (24x7), die kunnen het inruilen ook in gang zetten.

  • Auteur
  • Topper
  • April 5, 2019
Na het invullen de bankrekeningnummer, laatste drie cijfers, geeft de site een fout.

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.

Ik heb vorige week al geprobeerd en ook dezelfde melding. En klantenservice gebeld uiteraard, maar die zeggen dat ik het via dat site moet doen. Dus ja..

wjb
Wijsgeer
  • April 5, 2019
Dan hoop ik dat er snel iemand van KPN zal reageren om jou verder te helpen.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Dat die 1853 nog steeds in bedrijf is, dacht die zullen inmiddels wel helemaal verdwenen zijn bij KPN. 😁

  • Auteur
  • Topper
  • April 5, 2019
Ik moet wachten totdat de site weer werkt. Klantenservice werkt ook met dezelfde site...Vorige week werkt het ook niet..

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Ik moet wachten totdat de site weer werkt. Klantenservice werkt ook met dezelfde site...Vorige week werkt het ook niet..
Met dezelfde site? Zou toch verwachten van de klantenservice dat ze wat meer bevoegdheid hebben om dit te regelen. Wordt steeds gekker! 🤔

  • Auteur
  • Topper
  • April 5, 2019
Klopt en nu moet ik elke dag proberen of de site werkt. Via de klantenservice kun je het dus niet regelen!!

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Klopt en nu moet ik elke dag proberen of de site werkt. Via de klantenservice kun je het dus niet regelen!!
Beste @Junus,

ik heb het voorgelegd bij de Moderators van KPN. Ik heb gevraagd of dit eventueel voorrang kan krijgen, ik kan het je niet beloven. Maar hopelijk reageert een KPN moderator snel op je bericht. Meer kan ik nu even niet doen dan afwachten. 😉

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 5, 2019
Hallo @Junus, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hier hebt gevonden. Super vervelend dat de site niet werkt, daar maak ik intern een melding van. Het moet mij vast wel lukken. Om je tv-ontvanger om te ruilen heb ik je gegevens nodig, wil je die in je forumprofiel zetten? Laat je hier dan een berichtje achter? :)

  • Auteur
  • Topper
  • April 5, 2019
@Nadia ingevuld. De twee motorola ontvangers moeten vervangen worden. De 4k ontvangers zijn goed!

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 5, 2019
@Junus, ik heb er 1 verzonden. Je ontvangt hiervan een bevestiging per SMS. Morgen (zaterdadg 6 april) ligt het pakketje al voor je klaar bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Het adres staat in je ontvangstbevestiging. Vergeet niet je ID en oude Motorola mee te nemen voor de omruil. Afstandsbediening en kabels mag je houden, de ontvanger + stroomadapter moeten retour. De tweede stuur ik wanneer je de eerste hebt afgehaald. Het systeem verwerkt maar één logistieke order tegelijk. Laat je het mij weer weten als je de nieuwe ontvanger in huis hebt? 🙂

  • Auteur
  • Topper
  • April 5, 2019
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik haal het morgen wel op en zal daarna een bericht sturen voor de tweede.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Dank je wel voor de snelle reactie. Ik haal het morgen wel op en zal daarna een bericht sturen voor de tweede.
Wat fijn @Junus dat het @Nadia het wel is gelukt om je de eerste ontvanger om te ruilen. 🤗
En fijn dat het nu ook is opgepakt. 😉 Veel plezier straks met de andere ontvanger! Laat het maar weten of alles na behoren werkt met Netflix. 👍🏼

  • Auteur
  • Topper
  • April 6, 2019
@Nadia de eerste ontvanger is opgehaald en teruggestuurd. Kan je de tweede ook een order van maken?

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 8, 2019
Hey @Junus. Morgen ligt de tweede voor je klaar, zelfde adres! Je hebt als het goed is weer een bevestiging per SMS ontvangen. Wederom je ID en oude tv-ontvanger meenemen. You know the drill 😉

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Hoi @Junus,

Hoe bevalt de eerste nieuwe TV ontvanger? En al lekker naar Netflix aan het kijken? 😉

  • Auteur
  • Topper
  • April 8, 2019
@Nadia Als iedereen van KPN zoals jij was zou KPN nr 1 zijn in service naar de klanten. Top gedaan.😃

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 8, 2019
😊 Veel kijkplezier @Junus! Graag gedaan.