Skip to main content

Ik heb een Arris box, die werkt prima met de apps. Op een andere kamer, via internet kabel, de wat oudere box. Hierop werken bepaalde apps gewoon niet. Apps als Amazon Prime, YouTube etc. Is deze box in te ruilen voor een Arris? Als ik nu nl mijn abo opzeg, krijg ik wel twee nieuwe boxen, voor minder geld per maand!! Zelfde condities. En ja ik heb harde resets uitgevoerd. Dus de vraag is, omdat de oude box de apps niet aankan, kan ik de oude box ruilen voor een Arris? 

Welke Arris heb je? 5202, 2952 of de 2952 V2?

En van welk type is de oude ontvanger? 


De oude is een Arris VIP 2952. Drama. Zoals uit vele posts hier blijkt. Met alle respect voor je reply; maar kan jij er voor zorgen dat ik de versie van na Christus krijg? 


De Arris VIP2952 hier werkt goed met de apps. Bij omruil zul je overigens weer een 2952  krijgen. Dat is het enige type voor de abonnementen met de naam Alles in 1. Ze zijn er ook niet nieuwe meer maar alleen refurbished. 

Overigens heb ik er zelf een streamingbox bij gekocht omdat de Arris bijvoorbeeld de app voor Viaplay niet heeft en niet krijgt. 

Super goedkoop momenteel de nieuwe Chromecast HD met afstandsbediening. Maar € 33,99 momenteel. 


Hoi @FlorisB1966 ,

Je kan 4K toevoegen voor minimaal 6 maanden, dan krijg je een VIP5202 voor alle televisies.

4K kost 2,50 per maand.

Via mijnKPN is toevoegen niet mogelijk volgens mij, maar via de klantenservice(0800-0402) moet het wel lukken!Zo niet, kan een moderator dat vast ook wel doen.Vul in dat geval je profiel in.

 

Een andere optie is om over te gaan op de nieuwe abonnementsvorm met TV+, dan krijg je Sagemcom DIW7022 ontvangers.Maar je gaat daarbij wel een nieuw jaarcontract aan en er is geen terugweg meer als het niet bevalt, en die box heeft nog wel kinderziektes.Ik zou voor de vorige optie gaan.Maar als je toch dit wilt, dit kan je regelen via de klantenservice.Of een moderator dat kan weet ik niet i.v.m. verificatie.


Nee, nee, lezen. Voor minder 2 nwe. Is het zo moeilijk antwoord te geven op de vraag? Als je geen antwoord weet, zeg dan niets. Met minder bedoel ik dat ik in kosten ver omlaag ga bij een nieuw abo, met 2 moderne boxjes. Dus, mijn vraag is, hoe te ruilen zonder de administratieve rompslomp. Wel ff lezen voordat je antwoord.


Is het zo moeilijk antwoord te geven op de vraag?

Het antwoord op jouw vraag is ... nee, dat kan niet.


Anyway, dit gaat helaas dezelfde kant op als met andere vragen; geen antwoord maar gebazel over iets wat ik niet graag. Ik bel morgen wel met kpn 


Is het zo moeilijk antwoord te geven op de vraag?

Het antwoord op jouw vraag is ... nee, dat kan niet.

Nou, dan zeg ik morgen mijn abo op, neem hetzelfde abo voor minder en dan heb ik wel twee fatsoenlijk functionerende boxjes. Alleen ben jij niet van kpn..


@FlorisB1966,

Wij doen hier ook alleen maar ons best hoor🙂

Maar wellicht heb je wat aan deze link:

https://mijn.kpn.com/r/tv-internet-bellen/producten/pakket-wijzigen

 


Zucht


Verspilde moeite dit. Nogmaals, als je geen antwoord hebt, zeg dan niets. 


De Arris VIP2952 hier werkt goed met de apps. Bij omruil zul je overigens weer een 2952  krijgen. Dat is het enige type voor de abonnementen met de naam Alles in 1. Ze zijn er ook niet nieuwe meer maar alleen refurbished. 

Overigens heb ik er zelf een streamingbox bij gekocht omdat de Arris bijvoorbeeld de app voor Viaplay niet heeft en niet krijgt. 

Super goedkoop momenteel de nieuwe Chromecast HD met afstandsbediening. Maar € 33,99 momenteel. 

Eh.... Kijk hier even een oude post van je.... 

 


Maar welke Arris heb je dan die wel goed werkt? 


Echt. Te idioot voor woorden dit.

Nu is niet hetzelfde als 10 maanden geleden!

En het antwoord op je vraag is hier, zeker door de anderen, volledig gegeven. 

Je vraagt of zegt eigenlijk ik wil linksaf terwijl er geen afslag is. Maar jij vind van wel. Geen enkel antwoord is dan goed in jouw ogen natuurlijk. 

Dat het niet is wat jij wilt wat er kan hoef je hier nog niet met een mitrailleur rond te gaan maaien. En zeker ook niet met verouderde (!) berichten. 

Hele nieuwe boxjes krijg je alleen als je over gaat op de nieuwe abonnementsvorm. 

Je gaat dan alleen een nieuw contract aan waarbij je het eerste jaartje niet kunt opzeggen. Na dat jaartje is het gewoon per maand opzegbaar. Wijzigingen kun je al na een maand doen.

Fijne dag nog.


Maar welke Arris heb je dan die wel goed werkt? 

Arris vip 5202


Ik ben het helemaal met @PeterG eens, het mag wel wat vriendelijker @FlorisB1966 .Bedenk dat wij allen niet van KPN zijn en vrijwillig onze hulp aanbieden.

Maar een laatste mening:

Als je TV waar de VIP5202 op zit apps heeft, kan je ook de ontvangers omwisselen.Dan gebruik je bij de TV met de VIP2952 de apps op de smart TV zelf.

 


Met Hussel moet je nu gewoon een tweede 5202 kunnen krijgen. 


Echt. Te idioot voor woorden dit.

Nu is niet hetzelfde als 10 maanden geleden!

En het antwoord op je vraag is hier, zeker door de anderen volledig gegeven. 

Je vraagt of zegt eigenlijk ik wil linksaf terwijl er geen afslag is. Maar jij vind van wel. Geen enkel antwoord is dan goed in jouw ogen natuurlijk. 

Dat het niet is wat jij wilt wat er kan hoef je hier nog niet met een mitrailleur rond te gaan maaien. En zeker ook niet met verouderde (!) berichten. 

Hele nieuwe boxjes krijg je alleen als je over gaat op de nieuwe abonnementsvorm. 

Je gaat dan alleen een nieuw contract aan waarbij je het eerste jaartje niet kunt opzeggen. Na dat jaartje is het gewoon per maand opzegbaar. Wijzigingen kun je al na een maand doen.

Fijne dag nog.

Tut,  tut, even rustig blijven. Adem in, adem uit. Jouw antwoord was nogal, laat ik het zacht uitdrukken, strijdig met je eerdere ervaring. 


Maar welke Arris heb je dan die wel goed werkt? 

Arris vip 5202

Maar dan heb je ook een 4k abonnement, waarom is de 2e dan geen 5202?


Ik ben het helemaal met @PeterG eens, het mag wel wat vriendelijker @FlorisB1966 .Bedenk dat wij allen niet van KPN zijn en vrijwillig onze hulp aanbieden.

Maar een laatste mening:

Als je TV waar de VIP5202 op zit apps heeft, kan je ook de ontvangers omwisselen.Dan gebruik je bij de TV met de VIP2952 de apps op de smart TV zelf.

 

Ik ben niet onvriendelijk, ik ben duidelijk. Ik heb een lichte aversie tegen figuren die reageren om te reageren. Jouw oplossing is een beetje lachwekkend. Ik ben klant, ik betaal voor twee ontvangers en verwacht dat die werken. 


Maar welke Arris heb je dan die wel goed werkt? 

Arris vip 5202

Maar dan heb je ook een 4k abonnement, waarom is de 2e dan geen 5202?

Dat weet ik niet, dit is wat ik heb gekregen. Vandaar ook mijn vraag. 


Als het van belang is om nieuwe tv ontvangers te kunnen gebruiken zou ik zelf voor de tv+ ontvangers gaan. @martijn197108 gaf al aan dat er wat kinderziektes zijn en daar heeft hij gelijk in. Maar bij mij draaien ze perfect en de verbeteringen volgen in hoog tempo. Zo is er vanaf woensdag HD kwaliteit voor de eerste 10 zenders.

Je gaat dan inderdaad een nieuw jaarcontract aan maar je gaat er dan zoals je zegt financieel op vooruit. Dan wist ik het wel. Die administratieve rompslomp is er niet. En aansluiten van vervangende ontvangers moet je toch al doen. Binnen het bestaand abonnement denk ik niet dat je in aanmerking komt voor vervangende ontvangers maar je zou er een belletje naar de klantenservice aan kunnen wagen.


Met Hussel moet je nu gewoon een tweede 5202 kunnen krijgen. 

Kijk, dat is een antwoord. Nu nog graag een reply van een kpn medewerker hoe ik kan ruilen. 


Maar die ervaring was dus bijna een jaar geleden. Er zijn inmiddels flink wat software updates overheen gegaan. En dus is het nu niet meer het apparaat van toen. Daar wals je volledig overheen met al die quote's. Je stelt NU je vraag. Niet in of over het het verleden hè.

 

En verder

In de eerste maanden van Hussel kreeg men maar één 5202.


Ik ben het helemaal met @PeterG eens, het mag wel wat vriendelijker @FlorisB1966 .Bedenk dat wij allen niet van KPN zijn en vrijwillig onze hulp aanbieden.

Maar een laatste mening:

Als je TV waar de VIP5202 op zit apps heeft, kan je ook de ontvangers omwisselen.Dan gebruik je bij de TV met de VIP2952 de apps op de smart TV zelf.

 

Ik ben niet onvriendelijk, ik ben duidelijk. Ik heb een lichte aversie tegen figuren die reageren om te reageren. Jouw oplossing is een beetje lachwekkend. Ik ben klant, ik betaal voor twee ontvangers en verwacht dat die werken. 

Ik denk dat ze beiden wel werken zoals ze ooit zijn aangeboden en daarom zal ruilen niet zo eenvoudig zijn. Ik kan me wel voorstellen dat je graag de verschillende apps wilt gebruiken. Ik koos uiteindelijk daarom voor tv+ zodat je maximaal flexibel bent. Ze bevallen echt heel goed.