Skip to main content

Ik heb een Arris box, die werkt prima met de apps. Op een andere kamer, via internet kabel, de wat oudere box. Hierop werken bepaalde apps gewoon niet. Apps als Amazon Prime, YouTube etc. Is deze box in te ruilen voor een Arris? Als ik nu nl mijn abo opzeg, krijg ik wel twee nieuwe boxen, voor minder geld per maand!! Zelfde condities. En ja ik heb harde resets uitgevoerd. Dus de vraag is, omdat de oude box de apps niet aankan, kan ik de oude box ruilen voor een Arris? 

Ik ben niet onvriendelijk, ik ben duidelijk. Ik heb een lichte aversie tegen figuren die reageren om te reageren. Jouw oplossing is een beetje lachwekkend. Ik ben klant, ik betaal voor twee ontvangers en verwacht dat die werken. 

Ik reageer niet om het reageren hoor, maar ik ben wel realistisch, en KPN bied in zulke gevallen -zonder trucjes- normaliter geen kosteloze andere ontvanger aan.Maar tegen betaling zijn er wel opties, dus die som ik op.

Bij Hussel is een tijdje door tekort een VIP2952 als extra ontvanger geleverd, en er zijn ook zat hussel klanten zonder 4K abonnement.Ik weet vrijwel zeker dat KPN in dit geval niet kosteloos jouw VIP2952 inruilt voor een VIP5202.

 

 


Probeer deze link eens:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1
 

Die tool geeft aan of je recht hebt op een nieuwe ontvanger.

Mogelijk zou je tijdelijk ook extra ontvangers kunnen bestellen binnen het abo. En na een maandje de extra ontvangers opzeggen. Creatief en wellicht op het randje. Geen idee of dat echt werkt 😅


Ik bel vandaag de klantenservice. Hoop dat ze opnemen dit keer. 


Hoi @FlorisB1966. Dit is een openbaar Forum. De kracht hiervan is dat er een community is die graag meedenkt over een oplossing. Als je liever een-op-een contact wil met één van mijn collega's kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Ik zie dat je dit inmiddels al hebt gedaan en dat je hebt verlengt naar de nieuwe abonnementsvorm met TV+. Dit betekend dat onze nieuwste tv-ontvanger (Sagemcom DIW7022) naar jou worden verstuurd. 

 


Hoi @FlorisB1966. Dit is een openbaar Forum. De kracht hiervan is dat er een community is die graag meedenkt over een oplossing. Als je liever een-op-een contact wil met één van mijn collega's kan je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Ik zie dat je dit inmiddels al hebt gedaan en dat je hebt verlengt naar de nieuwe abonnementsvorm met TV+. Dit betekend dat onze nieuwste tv-ontvanger (Sagemcom DIW7022) naar jou worden verstuurd. 

 

Yep, via de telefoon kwam ik er niet, maar wel via social media:) Het is inderdaad opgelost inmiddels en ik ga nog minder betalen ook. Kortom, dank voor de oplossing, daar kan ik wat mee. Er worden overigens twee nieuwe ontvangers toegestuurd. Ben benieuwd!

 

 

Â