Skip to main content

Ik begrijp dat er nieuwe tv-ontvangers zijn met bluetooth. Mijn beide tv-ontvangers zijn al oud en werken erg langzaam. Dit wil zeggen minstens een minuut wachten op opstarten TV. Graag vervangen voor het nieuwe type.

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

Ik begrijp dat er nieuwe tv-ontvangers zijn met bluetooth. Mijn beide tv-ontvangers zijn al oud en werken erg langzaam. Dit wil zeggen minstens een minuut wachten op opstarten TV. Graag vervangen voor het nieuwe type.

Welke TV ontvangers heb je nu @Paul van Mossel? Voor de 5202 met Bluetooth krijg je alleen als je een 4K abonnement neemt. Zo niet, dan zijn het de volgende TV ontvangers die er worden geruild als je een Motorola hebt: Arris 2952 en de Arcadyan HMB2260. 


Goedemiddag @Paul van Mossel

Met onze Service Tool Apparatuurwissel kun je meteen bekijken of je apparatuur hebt die ‘verouderd’ is en kosteloos omgeruild kan worden. Is dit het geval? Dan kun je meteen aan de slag met de omruil van je apparatuur op een servicepunt bij je in de buurt. Is dit niet het geval, dan kun je zoals @Dennis Schreve aangeeft nieuwere ontvangers krijgen wanneer je het 4K Ultra HD-pakket neemt. Dit pakket kost €2,50 per maand extra als je al een Hussel thuisabonnement hebt. Dit vraag je gemakkelijk aan via jouw MijnKPN

Heb je nog een ontvanger die niet verouderd is, maar ervaar je wel problemen? Dan is het goed om Stap 2 van deze instructie te volgen. Natuurlijk hoor ik graag van je wanneer je nog aanvullende vragen hebt of het probleem blijft spelen. 


Reageer