Skip to main content

Bij mijn gegevens staat dat ik 2 kpntv+ boxen heb, ikheb echter nog de oude kastjes.

Dit omdat ik zeer ontevreden was over TV+. het lijkt nu wel beter te zijn na veleupdates.

Ik wilde binnen een week terug naar mijn oude abo, maar dat was niet mogelijk volgens KPN, ik heb toen een speciaal telefoonnummer gekregen en de persoon daarachter heeft me keurig verder geholpen door duidelijk te maken welke stappen ik kon ondernemen om toch mijn oude kastjes te kunnen gebruiken.

Bij mijn gegevens staat dat ik 2 kpntv+ boxen heb, ikheb echter nog de oude kastjes.

Dit omdat ik zeer ontevreden was over TV+. het lijkt nu wel beter te zijn na veleupdates.

Ik wilde binnen een week terug naar mijn oude abo, maar dat was niet mogelijk volgens KPN, ik heb toen een speciaal telefoonnummer gekregen en de persoon daarachter heeft me keurig verder geholpen door duidelijk te maken welke stappen ik kon ondernemen om toch mijn oude kastjes te kunnen gebruiken.

En nu wilt u alsnog de TV+ ontvangers?


Ik heb het bij onze buurvrouw gezien en het ziet er in ieder geval veel beter uit dan een jaar geleden.

Ik durf het wel aan maar heb geen idee hoe ik eraan kan komen.


Ik heb het bij onze buurvrouw gezien en het ziet er in ieder geval veel beter uit dan een jaar geleden.

Ik durf het wel aan maar heb geen idee hoe ik eraan kan komen.

Weer bellen denk ik. Misschien dat een medewerker hier op het forum iets kan betekenen.


Bij mijn gegevens staat dat ik 2 kpntv+ boxen heb, ikheb echter nog de oude kastjes.

Dit omdat ik zeer ontevreden was over TV+. het lijkt nu wel beter te zijn na veleupdates.

Ik wilde binnen een week terug naar mijn oude abo, maar dat was niet mogelijk volgens KPN, ik heb toen een speciaal telefoonnummer gekregen en de persoon daarachter heeft me keurig verder geholpen door duidelijk te maken welke stappen ik kon ondernemen om toch mijn oude kastjes te kunnen gebruiken.

 

Om de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) moet je je abonnement omzetten naar KPN tv+

Meestal ben je dan ook goedkoper uit.

Je moet wel contractvrij zijn.

Als dat zo is, dan kan je het via MIJNKPN of gratis via 0800-0402

 

MAAR ik begrijp dat je het abonnement KPN tv+ al hebt, want in MIJNKPN staat de Sagemcom DIT7022 (KPN tv+ box)

In dat geval kan je het beste bellen (gratis) met 0800-0402 en vragen om een medewerker. 

 

Er zijn in een jaar tijd heel erg veel updates geweest.

Hij is momenteel aardig stabiel.

Er zijn nog wel wensen. 


Reageer