Skip to main content

Goedenavond, ik kom terug van een weekje vakantie en wil een serie die ik heb opgenomen terugkijken, staan er alleen nog 3 films als opgenomen. Ik had van alles nog staan (en niet van heel oude datum). Ik heb opgezocht wat ik kon doen op de site van KPN maar dat hielp niet. Mijn opnamepakket staat nog op “aan” dus daar kan het ook niet aan liggen. Wat kan ik doen om mijn opnames terug te krijgen?

Ik zou het heel jammer vinden als je bij ons weggaat, @Marian van Wijk .  

Het is ook geen dagelijkse kost, dit issue. Want meestal was het, zoals @PeterG  benoemd, al wel opgelost met het opschonen van de itv administratie en/of het aanpassen van pin/wachtwoord.

Gelukkig keek er ook een alerte itv collega mee en die vroeg mij zojuist naar jouw gegevens.  Dus ik ga even met hem sparren.  

@Marian van Wijk  We vinden die oplossing! En als dat zover is regel ik ook even een tegemoetkoming voor jou.  Beloofd. 


@Marian van Wijk   We zien geen aangemelde online accounts.  Dat is merkwaardig en nu vragen we ons af met welke gegevens jij via de mobiel inlogt.

Dat gaan we hier niet publiekelijk verder bespreken maar even privé.  Ik stuur je een privébericht. Kun je daar straks op reageren. 


Als ik de schermfoto van de mobiel bekijk logt ze in via de website en niet via de app op de mobiel, @Erwin_ .

schermfoto .


PeterG stuurde me de website maar normaal gesproken log ik alleen in via mijn KPN als het nodig is. Ik kijk nooit TV op mijn mobiel. 


Was ter controle, Marian.

Gelukkig zit het tv team nu bovenop je case. 😀

 

Ik gebruik de website alleen op de laptop. En op de phone de app.

Opnames instellen doe ik zelfs vrijwel alleen maar via de app op de phone. 


Haha, ja Peter, he tis me wat. Maar al dat inloggen via website, via MIJN KPN, het duizelt me een beetje…..ik wacht het bericht van Erwin maar weer even af! Er staat in ieder geval alweer een vechtfilm in mijn opnames en niet door mij ingesteld….Dus verwijderen maar weer.

 


Zolang je nog geen 90 bent.…

Mijn moeder van 85 gebruikt alle mogelijkheden voor tv kijken enthousiast. Dat had ze vroeger niet; ze vind het te gek! 

Woensdag nog restant Ajax via de telefoon. Want ze was niet thuis. 


Oh wat leuk! ik ben er niet op tegen hoor maar het komt er niet van dat ik op andere plekken tv ga kijken, thuis vind ik genoeg. Ik heb het overdag druk met van alles en nog wat….


Goedemiddag @Marian van Wijk,

Het was even flink puzzelen en graven, maar ik durf nu met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat de administratie in de systemen aan deze kant nu helemaal goed staat. Dit zou betekenen dat er geen opnames meer verdwijnen/verschijnen. Laat vooral weten wanneer het alsnog niet goed lijkt te gaan.


@TijtheMan Ik ben nu wel een beetje nieuwsgierig wat er nou precies aan de hand was. Kun/mag je er iets meer over vertellen?


@Katana321,

Ik kan en mag er prima wat over zeggen (vindt ik). Het is eigenlijk precies zoals al gesuggereerd werd, namelijk het opschoningsproces welke niet goed doorlopen is geweest. Wat daar de exacte reden achter is, dat is voor mij ook alleen maar gokken overigens. De stb is door de monteur retour genomen en heeft deze (zoals het hoort) aangeboden om op te schonen. Daarna is vanuit het magazijn de stb weer bij een andere monteur terecht gekomen die deze weer heeft ingezet.

Nogmaals, waarom het schoningsproces niet correct is verlopen is voor mij ook alleen maar gissen. In deze was het een lastige om uit te vogelen, omdat in de reguliere systemen de koppeling verdwenen leek te zijn. Echter, na dieper graven bleek er nog een sessie actief welke we nu gestopt hebben. Daarmee zou het issue zelf ook verdwenen moeten zijn.


Dank voor jouw toelichting @TijtheMan  Hopelijk kan er iets gedaan worden zodat zoiets in de toekomst onmogelijk wordt.


Dank voor je hulp @TijtheMan !!

 

@Marian van Wijk   Ik heb je nog een privéberichtje gestuurd.  Kun je daar op reageren?

 


Dag allemaal, heel erg bedankt voor jullie support en uitzoekwerk. Zonder jullie hulp was het niet opgelost. Ik nog voorzichtig met helemaal te juichen maaar mijn laatste check net was dat er geen “vreemde” opnames bij stonden en de film die ik gisteravond heb opgenomen stond er nog. 
Ben heel blij met dit forum, dank dank dank. En ik hoop inderdaad dat de decoders helemaal gereset worden zodat dit soort dingen niet meer kan gebeuren. De wisseling van mijn abonnement speelde trouwens vorig jaar november, ik dacht dit jaar maar het is alweer langer geleden. 

 

hartelijk groet,

Marian van Wijk


Goedemiddag @Marian van Wijk

Kunnen we voorzichtig iets meer juichen? 


@ TijTheMan

ach, laten we maar zeggen:

Geen nieuws is...


Jazeker!! Geen problemen meer tot nu toe, geen ingeplande opnames door onbekenden, dus HOERA!!!


Reageer