Skip to main content

Ik heb destijds mijn abonnement afgesloten bij Telfort. Telfort thuis om precies te zijn. Ik heb destijds ook een tv ontvanger (het staat het zwarte kastje) erbij gekregen. Omdat ik op dat moment geen tv had heb ik deze nooit aangesloten en deze ongebruikt in de doos. Daarna is Telfort thuis KPN thuis geworden en heb ik nu pas een tv gekocht.

Ik ga er vanuit dat ik de oude Telfort thuis set moet omruilen voor een nieuwe KPN thuis set? Of kan ik de oude Telfort set nog gebruiken? Suggesties welkom.

Als je deze voor januari 2021 hebt gekregen gaat ie niet meer werken. Dan heeft ie te veel updates gemist en zal nog proberen te connecten met het niet meer bestaande oude tv platform.

heb ik nu pas een tv gekocht

Keek je al die tijd geen tv????

Weet je wel de pincode voor je iTV abonnement? Dat heb je nodig voor aanmelden van überhaupt een decoder. En het iTV abonnementsnummer, maar dat kan je vinden in MijnKPN.


Hallo @Arjen2022 ,

Is TV een onderdeel van jouw huidige abonnement? Oftewel: Betaal je maandelijks een toeslag voor TV-kijken?  (Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat al jaren zou doen. Beetje zonde van het geld!)

Zo niet, breid je abonnement uit via Mijn KPN met TV en KPN stuurt jou automatisch een nieuwe ontvanger. 
 

Zo ja, dan kun je die oude ontvanger eens proberen aan te sluiten. Waarschijnlijk werkt het niet en zal je via 0800-0402 een omwisseling in gang kunnen zetten.


Bedankt voor de antwoorden. Ik kijk wel eens tv maar dan via ITV en niet via tv toestel. Daar komt nu verandering in. Ik ga ermee aan de slag, nogmaals dank!


Hallo @Arjen2022, heb je de tv-ontvanger al aangesloten en werkt die ook? Net als enkele forumleden verwacht ik dat deze jarenlange niet aangesloten ontvanger, niet zal werken. Ik laat me natuurlijk graag verrassen. 
Mocht het nodig zijn, dan kan ik eventueel de ontvanger voor je omruilen. Snelste is wel als het ding niet werkt, bellen met 0800-0402. 


Zodra ik de tv binnen heb zal ik proberen om het oude apparaat aan te sluiten en bel anders met kpn


Nog even een terugkoppeling hoe ik het heb opgelost. Kabel trekken was wat veel werk, dus ik heb gekozen voor de app, probleemloos tv via glasvezel