Skip to main content

Ik probeer al geruime tijd om de stokoude Motorola decoder om te wisselen, maar de site werkt steeds niet. Hoe nu te handelen?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Hallo @Pieter A  Die drie jaar oude link hier boven werkt inderdaad niet meer.

Hier is een werkende link naar de juiste omwisseltool , succes!


Werkt de omruiltool niet?

Gebruik Firefox, Safari of Google Chrome. Via je eigen wifi.

Anders, vul je gegevens in in je forumprofiel. Dan kan een KPN moderator het voor je regelen zodra er één hier komt.


RBxx en PeterG bedankt voor jullie reacties, maar beide aangegeven linken geven het antwoord zoals ik dat al tientallen keren op verschillende data gekregen heb: “Ër is een fout opgetreden”. Bij KPN treden nogal eens fouten op, is mijn jarenlange ervaring. Het systeem is de laatste tijd ook zeer instabiel. Of dat met de update van het V10 modem te maken heeft, weet ik. Ik blijf maar aan het resetten. Dan zijn de opgenomen programma's opeens weg (later weer terug), dan is er sprake van een hakkelend geluid. Kortom KPN maakt zijn hoge prijs zeker niet waar en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de beloofde internetsnelheid ook lang niet wordt gehaald.


Hallo @Pieter A , het lukt wel om de omwisseltool  op het scherm te krijgen? Gaat het bij/na het invullen van het bankrekeningnummer fout of al eerder?


Gebruik je de omruiltool op een laptop/desktop. Aanbevolen browser: Firefox. En via je eigen wifi (thuis), anders werkt ie ook niet.

Bellen kan ook: 0800-0402


Hoi @Pieter A. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om de oude tv-ontvanger om te ruilen d.m.v onze omruiltool. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om de tv-ontvanger om te ruilen. Als je wil dat ik je verder help, dan wil ik je vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb kan ik een nieuwe tv-ontvanger toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Bedankt voor de reacties. Ik probeerde het nog een keer, maar nu niet op de pc, maar

op de iPad en dit lukte direct.

 

Grt.

Pieter


Wat goed om te lezen dat het toch nog gelukt is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer