Skip to main content

Beste KPN forum,

 

Graag:

  1. lever ik mn tweede tv ontvanger in. We gebruiken het te weinig
  2. ontving ik graag een modernere versie voor de eerste tv ontvanger. Die is blijkbaar nu zo verouderd dat het kanaal bijna meermaals per dag wegvalt, vastloopt en herstart.

Welke stappen moet ik ondernemen?

Groet, F. Pieterson

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van: topic

Hallo @tv ontvanger moderniseren , welk merk en type tv decoder heb je nu?

Je kunt in MijnKPN bij abo en opties1 ontvanger uitvinken.

 


Uitvinken heb ik inmiddels gedaan en bevestiging ontvangen.

 

nu nog een betere ontvanger… ik heb Motorola VIP1853


Hallo @tv ontvanger moderniseren , wacht de reactie van een moderator af, die kan de omruil van de Motorola voor je regelen.

 


Thanks! Ik wacht


Hallo @tv ontvanger moderniseren 

Je kan de Motorola ook zelf omruilen via de Servicetool apparatuur wissel op de KPN website. 


Hoi @tv ontvanger moderniseren, leuk dat je de kpn community een vraag stelt, welkom op het forum :) 

Veranderingen in je Internet, tv (en eventueel bellen) abonnement kun je in je persoonlijke MijnKPN omgeving doorgeven. Je ontvangt van ons per mail een bevestiging hierover. Daarin krijg je ook verdere instructies over het retourneren van de tv-ontvanger :) 

Heb je een oude tv-ontvanger die niet meer aan de hedendaagse verwachtingen voldoet? Ook dat kun je online regelen: Omruilen tv-ontvanger


Ben je van 2 naar 1 TV ontvanger gegaan?

Wil je kunnen blijven opnemen?

Welk abonnement heb je? "KPN Hussel", "Internet en TV", "Alles in 1"?


Scherpe opmerking van wjb. Dank!

Als je gebruik maakt van Opnemen, en van ons KPN Hussel Internet afneemt komen je opnames te vervallen wanneer je de tweede tv-ontvanger afmeldt. Het Opnemen pakket krijg je namelijk bij twee of meer tv-ontvangers in het pakket. 
Mocht je geregeld gebruik maken van opnemen, en toch nog de tweede tv-ontvanger niet meer willen, dan is het verstandig om in je MijnKPN 1 tv-ontvanger te verwijderen én Opnemen voor €  4,99 /mnd te activeren. 


Mocht je geregeld gebruik maken van opnemen, en toch nog de tweede tv-ontvanger niet meer willen, dan is het verstandig om in je MijnKPN 1 tv-ontvanger te verwijderen én Opnemen voor €  4,99 /mnd te activeren. 

Maar dan kan je dus net zo goed die tweede TV ontvanger houden want dat kost je €0,01 meer. :wink:


Hussel met nog 1853 ontvangers????


Hussel met nog 1853 ontvangers????

Met een overstap van oude propositie naar Hussel ;) 

@tv ontvanger moderniseren, zoals je leest wij speculeren alle scenario's waarin jij je mogelijk bevindt :sweat_smile: Hoe staat het er momenteel voor? Is het gelukt met behulp van de online tool om je verouderde tv-ontvanger om te ruilen? We lezen het graag! 


Reageer