Skip to main content

de tv ontvangers zijn op, lijkt wel 1974 hier in huis, tv aan en dan 5 min wachten op beeld....?!? is dat moderne tv volgens KPN? 

Wat is het merk van de ontvangers? 


Motorola


Goedenavond @Erwin7319, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. 
Laat u me nog even weten of het gelukt is?


En dan maar hopen dat het PostNL punt waar ze naartoe gezonden worden nog open is. Ik hoorde vanmiddag dat er veel dicht gaan.


Jeetje, hopelijk niet ook nog de vip1963 (of 1903). Die zijn allang over de houdbaarheidsdatum heen. @fame29  geeft al de tool aan om deze om te ruilen. Dank daarvoor.


Dank allen, net de omruil afspraak gemakt, ingepland, ging verrassend eenvoudig. Nu maar even hopen dat de est ook zo soepel verloopt.

 


Dank allen, net de omruil afspraak gemakt, ingepland, ging verrassend eenvoudig. Nu maar even hopen dat de est ook zo soepel verloopt.

Dat zal wel goed komen @Erwin7319, @fame29 heeft jou het juiste info gegeven zodat het nu voor jou geregeld wordt door KPN. 😉


Dank allen, net de omruil afspraak gemakt, ingepland, ging verrassend eenvoudig. Nu maar even hopen dat de est ook zo soepel verloopt.

 

Graag gedaan @Erwin7319!


omruilafspraak gemaakt…maar die is niet nagekomen, en dan lijkt het onmogelijk erachter te komen waar het mis gaat? contact is niet mogelijk, track&trace werkt al 3 dagen gewoon niet… zo irritant… en als het aan de drukte ligt qua bezorging, prima, maar geef dat dan even door… ipv gewoon niks… is gewoon asociaal.

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


@Erwin7319 

Je reageert op een casus (topic) van iemand anders. Om te voorkomen dat er dingen door elkaar gaan lopen ga ik ff een afsplitsingsverzoek indienen bij de moderators. Dit wordt dan een eigen casus / topic.

Verder even het volgende:

Helaas is het nu een lastige tijd. Feestdagen, corona, lockdown, groot deel postagentschappen dicht maar véél meer pakjes door sluiting “niet” urgente winkels, etc.

Ik denk dat dit ff een 'klusje’ wordt voor de moderators hier.

Derhalve: heb je je NAW gegevens al in je profiel hier ingevuld? (daar staan ze afgeschermd)

Ook je klantnummer (internet / telefoon) invullen a.j.b.


Op 27 december zouden de nwe ontvangers verstuurd zijn, maar daarna is er niks meer gebeurd.

Bestelstatus blijft hangen, het onmogelijk gemaakt een vraag te stellen bij kpn, super irritant! enige manier om iets te doen is dit eigenlijk…. ik vind het zooo ongelofelijk klant onvriendelijk dat je op geen enkele manier kan navragen waar de nieuwe tv ontvangers blijven… Hoe kun je hier iets mee, anders dan maar zitten afwachten


Ik heb hier even naar gekeken, Erwin en ik zie dat er een omruilafspraak is gemaakt op 19 december, het pakket is op de 27e van ons uit verzonden en op de 28e aangekomen op het servicepunt. Echter zijn deze niet opgehaald. Na een week worden ze dan naar ons teruggestuurd en de order gesloten. Je hebt op de 5e opnieuw een ruilafspraak gemaakt, de spullen zijn op dezelfde dag nog verzonden en op de 6e afgeleverd op het servicepunt. Dus je kunt ze daar ophalen als je dit nog niet gedaan hebt. Neem de oude ontvangers mee (in een doosje) om daar in te leveren en vergeet ook je ID niet.