Skip to main content

Ik ben al gebruiker van KPN digitale TV vanaf het moment dat het beschikbaar was. Al sinds meer dan 6 jaar 4 ontvangers.

Vorig jaar zomer werd ik gebelt door KPN om abb door te spreken. Als ik naar hussel zou gaan was ik voordeliger uit en zou ik naar 4 nieuwe kastjes gaan, TOP dacht ik, dus abb aangepast 

Wat bleek ..... kat in de zak ..... na enkele telefoontjes kon ik 1 vd 4 omruilen , een Motorola uit 2011 voor een nieuwe. Denk je van 9 jaar oude hardware na nieuwe die zal wel sneller enzo zijn ..... helaas. Vorige week overleed de tweede Motorola uit 2011. Maandag gebeld ... we sturen u een nieuwe, gisteren opgehaald. De nieuwe bleek er een uit D.O.B. 7 Maart 2016. Bespaar me de flauwekull als .... er staat de nieuwste software op ..... bulshut ... oude processoren en electronica. Uitermate teleurstellend ....... ben je al meer als 20 jaar trouwe klant van KPN met mobiel en TV, heb de na mijn weten nog nooit een voordeeltje uit gehad. Nee ipv daarvan wordt je afgescheept met oude Meuk. Ga toch maar eens uitzoeken wat Ziggo en een andere mobiele provider voor me kunnen betekenen. Waardeloos dit .....

Wat doet het er toe hoe oud de apparatuur is? Als het maar werkt. Je betaald voor HD tv, je krijgt HD tv. Wat is dan het probleem? 


Welkom op ons forum, @Martin Marneth! Het omruilen van de tv-ontvangers is helaas niet altijd mogelijk. Er is enorm veel apparatuur in bruikleen bij onze klanten, wat niet het allernieuwste model of type is. De ontwikkelingen gaan snel, zeker omdat we altijd op zoek zijn naar verdere verbetering. Het is voor ons geen optie om de apparatuur die reeds bij klanten in gebruik is steeds te gaan omruilen voor de allernieuwste modellen. Dat zou in strijd zijn met onze visie op duurzaamheid en tegelijkertijd ook enorme kosten met zich meebrengen. Wij ruilen daarom apparatuur alleen om wanneer er sprake is van een defect, of wanneer bepaalde belangrijke diensten niet (meer) mogelijk zijn zonder een omruil. Heb je nog Motorola ontvangers, dan kunnen deze wel omgeruild worden. Je kunt dit zelf online regelen via onze servicetool apparatuur wissel. Het is hierbij belangrijk dat je bent verbonden met jouw thuisnetwerk. De servicetool zal vervolgens jouw apparatuur controleren via de verbinding. Andere tv-ontvangers kunnen hiermee omgeruild worden.