Skip to main content
Beantwoord

Oude TV-ontvangers laten installeren en omruilen

• February 8, 2021
  • 2 reacties
  • 170 keer bekeken

Beste ,

Ik heb vorige week contact opgenomen met uw collega’s En Netflix heb Netflix besteld.

Onmogelijk deze te installeren want mijn gratis HD ontvangers zijn verouderd ( Motorola ) , werd door uw collega bevestigd .

Ik had graag iemand over de vloer die deze kastjes komt omruilen en installeren , want Netflix abonnement nog niet in werking op deze manier . 
Graag uw reactie , 

vr gr 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Reintje Droogmans. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Nick83 jou al op weg heeft geholpen, waarvoor dank! Heb je inmiddels jouw tv-ontvangers omgeruild? Op de pagina “KPN TV aansluiten en gebruiken” kan je bekijken hoe je deze tv-ontvanger aansluit. Als je dit toch liever door één van onze monteurs laat doen, dan kan je op deze pagina een afspraak maken met een installatie monteur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 8, 2021

Oude ontvangers wisselen kan via deze link:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm

Omwisselen is echt niet moeilijk. Stekkertjes kun je zo om steken.

Als u hier een monteur voor wil laten komen, dan denk ik dat je 50 euro mag betalen.

Let op: de afstandsbediening hou je zelf. Deze wissel je niet om.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 13, 2021

Hoi @Reintje Droogmans. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Nick83 jou al op weg heeft geholpen, waarvoor dank! Heb je inmiddels jouw tv-ontvangers omgeruild? Op de pagina “KPN TV aansluiten en gebruiken” kan je bekijken hoe je deze tv-ontvanger aansluit. Als je dit toch liever door één van onze monteurs laat doen, dan kan je op deze pagina een afspraak maken met een installatie monteur.