Skip to main content
Beantwoord

Oude tv-ontvangers omruilen

  • April 11, 2020
  • 8 reacties
  • 201 keer bekeken

Nieuwe Samsung tv sinds 3  weken.  Dan geen beeld,  dan geen geluid ,dan 3 x opstarten. Ontvangers gewisseld.  Alles al geprobeerd wat op forums voorbij gekomen is. Flink balen!Conclusie,  twee verouderde Motorala tv ontvangers. KPN kunt u mij zsm 2 nieuwe ontvangers sturen? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Tycha

Welkom @PetervanB 

Hier kun je via de omruiltool een nieuwe voor krijgen,

Laat je weten of het is gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 11, 2020

Welkom @PetervanB 

Hier kun je via de omruiltool een nieuwe voor krijgen,

Laat je weten of het is gelukt?


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @PetervanB . Welkom op het forum.

Prima tip van @Tycha . Is het jou gelukt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 13, 2020

Bij het doormeten bleken beide huidige ontvangers niet geschikt voor nieuwe tv. Er worden nu 2 nieuwe ontvangers toegestuurd die wel geschikt zijn voor de nieuwe tv. Ben benieuwd of mijn problemen daarmee zijn opgelost. Ik hoop het echt want dit is niet leuk.


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @PetervanB . Het is wel erg vreemd dat jouw oude tuners niet goed met die tv samenwerkten. Ondanks dat ze verouderd zijn zouden ze niet dat soort klachten moeten geven.

Ik hoop ook dat die nieuwe tuners een goed beeld geven. Laat je het resultaat weten?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 15, 2020

Zojuist 2 tv ontvangers omgeruild.  Bij installatie nieuwe ontvangers krijg ik foutcode 64, teveel ontvangers aangesloten.  Ik heb er maar twee! En daar betaal ik ook voor. Wat is de oplossing?

*Admin: reactie verplaatst naar eigen topic


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @PetervanB : Speelt dit probleem nog steeds? Hoe zijn die tuners aangesloten? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 18, 2020

Gebeld met klantenservice.  Oude ontvangers moesten eerst afgemeld worden. Na twee minuten opgelost. De nieuwe ontvangers (Arris) doen het na het opstarten zoals het hoort. Geen problemen meer! Lag het toch aan de oude Motorala ontvangers. Fijn dat het opgelost is. 


Erwin van KPN
Moderator

Goed om te lezen, @PetervanB .Ik ben blij dat het allemaal is goedgekomen.

Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden.