Skip to main content

Nieuwe Samsung tv sinds 3  weken.  Dan geen beeld,  dan geen geluid ,dan 3 x opstarten. Ontvangers gewisseld.  Alles al geprobeerd wat op forums voorbij gekomen is. Flink balen!Conclusie,  twee verouderde Motorala tv ontvangers. KPN kunt u mij zsm 2 nieuwe ontvangers sturen? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom @PetervanB 

Hier kun je via de omruiltool een nieuwe voor krijgen,

Laat je weten of het is gelukt?


Hoi @PetervanB . Welkom op het forum.

Prima tip van @Tycha . Is het jou gelukt?


Bij het doormeten bleken beide huidige ontvangers niet geschikt voor nieuwe tv. Er worden nu 2 nieuwe ontvangers toegestuurd die wel geschikt zijn voor de nieuwe tv. Ben benieuwd of mijn problemen daarmee zijn opgelost. Ik hoop het echt want dit is niet leuk.


Hoi @PetervanB . Het is wel erg vreemd dat jouw oude tuners niet goed met die tv samenwerkten. Ondanks dat ze verouderd zijn zouden ze niet dat soort klachten moeten geven.

Ik hoop ook dat die nieuwe tuners een goed beeld geven. Laat je het resultaat weten?


Zojuist 2 tv ontvangers omgeruild.  Bij installatie nieuwe ontvangers krijg ik foutcode 64, teveel ontvangers aangesloten.  Ik heb er maar twee! En daar betaal ik ook voor. Wat is de oplossing?

*Admin: reactie verplaatst naar eigen topic


Hoi @PetervanB : Speelt dit probleem nog steeds? Hoe zijn die tuners aangesloten? 


Gebeld met klantenservice.  Oude ontvangers moesten eerst afgemeld worden. Na twee minuten opgelost. De nieuwe ontvangers (Arris) doen het na het opstarten zoals het hoort. Geen problemen meer! Lag het toch aan de oude Motorala ontvangers. Fijn dat het opgelost is. 


Goed om te lezen, @PetervanB .Ik ben blij dat het allemaal is goedgekomen.

Voor toekomstige vragen weet je ons te vinden.