Gisteren de nieuwe KPN+ kastjes ontvangen en direct aangesloten. Mooie interface, wel even wennen. Wat mij (helaas) direct opviel is dat programma's die niet via KPN+ zijn opgenomen, maar met het oude kastje, zijn niet terug te kijken. Ik zie de programma's wel staan maar kan ze niet afspelen, enkel verwijderen. Doe ik iets verkeerd?
Oudere opgenomen programma's niet terug te kijken via nieuwe KPN+ ontvanger
Beste antwoord door Erik van KPN
Ik wou dat je gelijk had maar helaas. Sommige opgenomen programma’s die ik handmatig heb ingesteld, tonen een achtergrond in kleur en kan je afspelen. Zowel via knop als op het plaatje te klikken. Bij de opnames waar ik het over heb zijn de achtergronden zwart wit, is er geen button en kan je wel op het plaatsje klikken om vervolgens alleen verwijderen te kunnen kiezen.
Dit wijst er toch op,
Hallo
Op TV+ zijn deze zelfde zenders in een zelfde of hogere kwaliteit beschikbaar. Maar dit is wel een andere stream dan de HD Glas kanalen op de oudere ontvangers. Wat betekent dat opnames daarvan op de TV+ Box niet af te spelen zijn. Je kunt ze alleen verwijderen.
Daarnaast is het ook niet mogelijk om terug te gaan naar interactieve tv zoals je eerst had. Ja, je kunt TV+ opzeggen, maar dat betekent helemaal geen tv meer hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.