Skip to main content

sinds tefort kpn is geworden heb ik vaak storend beeld op sommige zenders  en ik heb ook het idee dat mijn internetsnelheid minder is geworden graag een oplossing wat hieraan gedaan kan worden ik heb alles al gedaan wat ik volgens jullie moet doen zoals opnieuw opstarten modem en tv kastje heeft niet echt effect helaas

Hoi @tvn . Welkom op het forum.

Jij bent automatisch overgezet naar KPN zonder zelf een wijziging aan te vragen? In dat geval is er namelijk niks technisch veranderd aan jouw verbinding.

Los daarvan is het natuurlijk wel vervelend dat jij storing ervaart. Hoe is jouw tuner aangesloten? 


Nou mijn tuner aansluiting is niets aanverandert en mijn internetsnelheid is eerder verslechterd dan verbeterd achter in de tuin valt het gewoon tegen en op zolder ook

 


Maar hoe is de tuner aangesloten? Zit er een lange kabel tussen of is er gebruik gemaakt van draadloze verbinding sets?(die laatste kunnen spontaan gaan storen)

Wat je wifi betreft wil ik je adviseren om de wifi manager te doorlopen. Met wat geluk krijg je extra versterkers aangeboden. (gratis) . Of de tool verandert wat instellingen waardoor je wifi stabieler wordt. 


Die wifi manager verschillende keren geprobeerd helaas geen verbetering en de tvtuner is gewoon bedraad aangesloten gaarne hoor ik van u


Excuus dat mijn antwoord zo laat komt.

Spelen de problemen nog steeds? Zo ja, kun je dan je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.


Bedankt voor het bericht zoals je voorstelde alle stappen verschillende keren doorlopen en ze hebben van buitenaf instellingen veranderd moet zeggen dat ik weinig verandering merk  graag hoor ik van je


Ik moet dan eigenlijk even je gegevens hebben. Kun je jouw profiel aanvullen en vervolgens hier een seintje geven?


Nog steeds slechte Wi-Fi erg langzaam begin het een beetje zat te worden  voor het overgaan naar KPN via Telfort weinig last gehad alle stappen doorlopen die jullie voorstelden maar geen verbetering helaas


@tvn .  We hebben een aantal opties.Ik kan jou (gratis) 2 experia wifi's opsturen. Die moet je dan bekabeld op je experiabox aansluiten en vervolgens moeten ze op tactische plekken in jouw woning komen te staan. Deze apparaten nemen dan het wifi signaal volledig over van je huidige router en hiermee creëer je in potentie een stabiel en snel netwerk.  Heb jij die mogelijkheden? (bekabeld is dus een vereiste)


Hallo ik denk dat ik wel een plek over heb in mijn router dus als jij denkt dat het probleem dan over is dan lijkt me dit een mogelijkheid dus stuur maar op die apparaten ik hoop dat de ellende dan voorbij is mvg tvn


Top! Ik heb een collega gevraagd, het in orde te maken. Mocht je woensdag nog geen SMS met logistieke informatie hebben ontvangen, laat het mij even weten. 

(garantie op wifi kan ik nooit geven maar dit is een stap in de juiste richting, denk ik)


Beste Erwin krijg net een sms van KPN dat ik morgen mijn nieuwe apparatuur kan omruilen nou is mijn vraag voor wat moet ik het omruilen ik heb alleen een router


Ja. we willen ook graag je v8 omruilen. Je krijgt hier een v10 voor terug.

Graag de v8 in een doosje doen en die dan meenemen naar het PostNL punt. Je kan deze dan omruilen voor een nieuwe v10 plus 2 Experia wifis.


:thumbsup:


Bedankt voor het snel reageren en opsturen van een nieuw modem en 2 wifiversterker na het aansluiten werkt alles weer prima wilde het het toch even laten weten hoop dat het nu goed blijft werken.


Super! Dank voor je berichtje. Als er ooit iets anders is, weet je mij te vinden.


:grinning::thumbsup: