Skip to main content

heb nieuwe tv met 4K

Wil oude modem vervangen

Welk modem heeft u nu?


Hallo @adoetje je bedoelt waarschijnlijk dat je je tv-decoder wilt vervangen i.p.v. het modem, het modem heeft namelijk niets met tv kijken te maken, daarvoor zorgt de decoder.

In MijnKPN kun je de optie 4K aanklikken dan krijg je een geschikte 4K-decoder thuisgestuurd en kost €2,50 per maand.

 


Hallo @adoetje ,

Indien je als klant niet de VIP5202 tv-ontvanger (of een ZXV8001) hebt, en toch bepaalde programma’s in 4K wil kijken kun je hiervoor terecht in Mijn KPN of via 0800-0402 gratis telefonisch contact opnemen met KPN om het 4K pakket (€2,50 per maand) te activeren.

Daarmee wordt één vervangende 4K tv-ontvanger aan jou uitgeleend. Overigens zijn er maar een paar specifieke 4K-zenders. Lees meer over de verdere mogelijkheden van het 4K-pakket op deze website: 

https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm

 

Heb je nog geen KPN-Hussel-thuisabonnement? Dan dien je over te stappen naar een KPN Hussel abonnement, omdat het 4K-pakket niet te bestellen is in combinatie met een ouder abonnement. Let op: het kan zijn dat je de huidige (Compleet) voordelen kwijtraakt indien je overstapt naar KPN Hussel. Ook de prijs van het abonnement kan wijzigen ten opzichte van wat je nu betaalt. 


heb nieuwe tv met 4K

Wil oude modem vervangen

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Voor 2K (HD) heeft u geen andere KPN tv ontvanger nodig.

 

En als u via o.a. MIJNKPN of 0800-0402 (gratis telefoonnummer) het 4K abonnement nemen voor € 2,50 extra per maand. Dan krijgt u de Arris VIP 5202 en 3 4K zenders.

De 2K (HD) zenders is de kwaliteit helemaal hetzelfde, daar zie je dus geen verschil mee.😉


Hallo @adoetje met ‘gratis´ bedoelt @joop2011 dat het bellen naar KPN gratis is.

Als je een 4K-decoder wilt ontvangen moet je eerst je tv-abo uitbreiden met het 4K-abo à €2,50 per maand.

 


Hallo @adoetje met ‘gratis´ bedoelt @joop2011 dat het bellen naar KPN gratis is.

Als je een 4K-decoder wilt ontvangen moet je eerst je tv-abo uitbreiden met het 4K-abo à €2,50 per maand.

 

 

@JanD klopt helemaal.

0800 0402 is gratis. 😉😊

Ik heb het aangepast.


@adoetje Welkom op ons forum! Ik zie dat je al veel tips en advies hebt gekregen van iedereen. Ben je er al uit? Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!