Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt naar andere provider uit onvrede over KPN TV apps

• June 1, 2025
  • 1 reactie
  • 55 keer bekeken

Wat een ellende met de kpn app. 

Eerst kan je de beeld instelling niet meer veranderen, zodat je minder mb,s verbruikt tijdens tv kijken en je nu minimaal 1gb verbruikt voor tv te kijken. En nu een andere tv gekocht en daar kan je niet eens de kpn itv app meer op installeren want die loopt vast. 

Ik ben het zo zat met kpn dat ik eind deze maand gelukkig ben overgestapt naar een andere provider. Als dit zo door gaat dan zie ik kpn ook heel veel klanten kwijt raken. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Habeau, wat jammer dat 't allemaal zo moeizaam verlopen is met het gebruik van de TV app en dat je daarom overstapt.

Als je toch nog hulp hierbij wilt hebben, deel je dan meer informatie? Alleen op die manier kunnen we je hier in de community op weg helpen. Denk aan details zoals, op welke apparaten gebruikte je de app (merk/type/etc), welke versie van de app gebruik je; ik neem aan dat je de KPN TV+ app en de KPN TV+ voor Smart TV gebruikt. Als er nog andere bijzonderheden zijn, of dingen zijn die je hebt geprobeerd, of waar je tegen aan loopt; deel ze dan ook, dan helpen we je graag verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Habeau, wat jammer dat 't allemaal zo moeizaam verlopen is met het gebruik van de TV app en dat je daarom overstapt.

Als je toch nog hulp hierbij wilt hebben, deel je dan meer informatie? Alleen op die manier kunnen we je hier in de community op weg helpen. Denk aan details zoals, op welke apparaten gebruikte je de app (merk/type/etc), welke versie van de app gebruik je; ik neem aan dat je de KPN TV+ app en de KPN TV+ voor Smart TV gebruikt. Als er nog andere bijzonderheden zijn, of dingen zijn die je hebt geprobeerd, of waar je tegen aan loopt; deel ze dan ook, dan helpen we je graag verder.