Skip to main content

Ik ben juist overgestapt van T-Mobile naar KPN. Dit omdat de klantenservice, Internet en de TV dienst nogal tegen vielen. Ik dacht ik ga nu naar KPN maar ik lees hier dat er ook wat problemen zijn met de snelheid van de STB’s. 
 

Ik heb een aantal vragen:

  • Wanneer worden de problemen omtrent de STB opgelost?
  • Waarom is 888 ondertiteling alleen maar via Teletekst beschikbaar?& Waarom kan dit niet over de streams geplakt worden?
  • Werkt 888 in de Smart Tv app?
  • is de smart tv app een alternatief voor de STB?
  • Komt er ooit nog een Apple TV app/Google TvOS app?
  • Waarom is de huissteil van KPN tegenwoordig overal Zwart/groen/wit maar in het TV platform nog steeds Blauw/Groen/wit. Dit oogt echt ouderwets. En is bijna pijnlijk voor de ogen, vooral ‘s avonds. 

ik hoop hier graag antwoord op te krijgen. Nog liever hoop ik dat er ook iets mee wordt gedaan!!

Euhm... u bent al overgestapt? Dan gaat u het antwoord op deze vragen vanzelf ervaren...


Dus zwart/groen/wit zal minder pijn doen voor de ogen ‘s nachts?

Geintje opzij, antwoord op al deze vragen kan je op dit forum vinden door er naar te zoeken.


Wauw erg behulpzaam:joy:


Ten eerste heb je als het goed is de VIP5202 en daar zijn amper problemen mee.

Ten tweede, het word naar alle waarschijnlijkheid de komende 14 dagen opgelost.

Ten derde, was je bij TM al over op het nieuwe TV platform T-Mobile TV, dan had je helemaal geen ondertitels meer heb ik begrepen.

Huisstijl heeft wel wat, beetje nostalgie naar het oude, maar zal op termijn wel aangepast worden, laat ze eerst de belangrijke zaken maar aanpakken, de app kan ik niks zinnigs over zeggen, gebruik ik niet, alleen die van Ziggo en daar kan niks tegen op kwa gebruiksgemak.