Skip to main content

Vandaag overgestapt van ziggo naar kpn.
Mijn ouders hadden een aantal jaar geleden ook kpn waar het zappen ook erbarmelijk was dus daarom nooit overgestapt. Onlangs door kpn gebeld ik gaf aan nee ik stap niet over want dat zappen is een drama, nee hoor mijnheer dat hebben we opgelost we weten dat het een probleem was maar nu echt niet meer. Nou Echt niet normaal 3-4 seconden om naar de volgende zender te gaan! 3 jaar vast aan dit K.. contact. Ik voel me echt genaaid! 
iemand nog een tip om dit enigszins te verbeteren?

Vandaag overgestapt van ziggo naar kpn.
Mijn ouders hadden een aantal jaar geleden ook kpn waar het zappen ook erbarmelijk was dus daarom nooit overgestapt. Onlangs door kpn gebeld ik gaf aan nee ik stap niet over want dat zappen is een drama, nee hoor mijnheer dat hebben we opgelost we weten dat het een probleem was maar nu echt niet meer. Nou Echt niet normaal 3-4 seconden om naar de volgende zender te gaan! 3 jaar vast aan dit K.. contact. Ik voel me echt genaaid! 
iemand nog een tip om dit enigszins te verbeteren?

Helaas is dit zoals het is op het moment, KPN werkt voorduren aan updates om de producten te verbeteren.
Als u hier echt niet mee kan leven, heb je het recht om binnen 14 dagen het contract te annuleren.


Hallo @Mbollen, leuk dat je toch gekozen hebt voor KPN! 💚

KPN werkt voortdurend aan het verbeteren van de producten die wij hebben/leveren.

Maar de ervaring die je momenteel hebt met zappen, klopt wel. Eerst is er kort een zwart beeld te zien. Daarna komt er eerst alleen een stilstaand beeld zonder geluid. Het geluid wordt toegevoegd zodra geluid en beeld synchroon lopen.

We zien dat dit bij sommige klanten sneller gaat dan bij anderen. Maar het is dus wel normaal als het iets langer duurt. 


Reageer