Waarom moet ik zoveel betalen. Ik dacht dat jullie goedkoper waren. Maar ben nu nog duurder uit. Heb geen mobiel abbonnement bij jullie
Groet mevrouw AB Fukking
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
titel gewijzigd
Waarom moet ik zoveel betalen. Ik dacht dat jullie goedkoper waren. Maar ben nu nog duurder uit. Heb geen mobiel abbonnement bij jullie
Groet mevrouw AB Fukking
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
titel gewijzigd
HET IS niet verstandig om U adres in het openbaar TE zetten. ondanks dat u boos bent .de moderators zullen straks u adres gegevens wel WEG halen.
Hallo
Heb je onlangs een abonnement afgesloten met de KPN Hussel voorwaarden?
Het goedkoopste abonnement van internet + interactieve TV is 52,50 per maand. Betaal je meer, dan heb je wat extra's erbij genomen. Mogelijk kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement?
Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt en wat niet. Zo regel je al je abonnementen makkelijk op één plek. Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Aanpasbaar wanneer jij dat wilt, gehusseld op jouw manier. Je hebt de vrijheid om de abonnementen maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden.
Hussel Thuis biedt je de mogelijkheid om zelf je abonnement samen te stellen. Kies eerst een internetsnelheid, vervolgens of en hoeveel tv’s je wil aansluiten en als laatste welke entertainment opties je graag wil kijken of luisteren. Ieder abonnement wordt dus precies op maat gemaakt naar jouw wensen en is te combineren met 1 of meerdere mobiele abonnementen!
Goedemorgen
Betaal je nu meer dan 52,50? Dan kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement. Is dat inmiddels gelukt?
Hey
Betaal je nu meer dan 52,50? Dan kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement. Is dat inmiddels gelukt?
Hé,
Toch nog iets onduidelijk? Kom dan hier gerust weer terug!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.