Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt om goedkoper uit te zijn, maar betaal elke maand veel

  • December 20, 2019
  • 7 reacties
  • 276 keer bekeken

AB Fukking
Nieuwkomer

Waarom moet ik zoveel betalen. Ik dacht dat jullie goedkoper waren. Maar ben nu nog duurder uit. Heb geen mobiel abbonnement bij jullie 

Groet mevrouw AB Fukking

******

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

titel gewijzigd 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @AB Fukking ,

 

Heb je onlangs een abonnement afgesloten met de KPN Hussel voorwaarden? 

Het goedkoopste abonnement van internet + interactieve TV is 52,50 per maand. Betaal je meer, dan heb je wat extra's erbij genomen. Mogelijk kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement? 

a55ec8ed-d0ef-4205-be73-139dbaf63e0c.png

 

 

Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt en wat niet. Zo regel je al je abonnementen makkelijk op één plek. Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Aanpasbaar wanneer jij dat wilt, gehusseld op jouw manier. Je hebt de vrijheid om de abonnementen maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. 

Hussel Thuis

Hussel Thuis biedt je de mogelijkheid om zelf je abonnement samen te stellen. Kies eerst een internetsnelheid, vervolgens of en hoeveel tv’s je wil aansluiten en als laatste welke entertainment opties je graag wil kijken of luisteren. Ieder abonnement wordt dus precies op maat gemaakt naar jouw wensen en is te combineren met 1 of meerdere mobiele abonnementen!
 

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 20, 2019

HET IS niet verstandig om U adres in het openbaar TE zetten.  ondanks dat u boos bent .de moderators zullen straks u adres gegevens wel WEG halen. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 21, 2019

Hallo @AB Fukking ,

 

Heb je onlangs een abonnement afgesloten met de KPN Hussel voorwaarden? 

Het goedkoopste abonnement van internet + interactieve TV is 52,50 per maand. Betaal je meer, dan heb je wat extra's erbij genomen. Mogelijk kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement? 

a55ec8ed-d0ef-4205-be73-139dbaf63e0c.png

 

 

Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt en wat niet. Zo regel je al je abonnementen makkelijk op één plek. Internet, mobiel, TV, entertainment en meer. Aanpasbaar wanneer jij dat wilt, gehusseld op jouw manier. Je hebt de vrijheid om de abonnementen maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. 

Hussel Thuis

Hussel Thuis biedt je de mogelijkheid om zelf je abonnement samen te stellen. Kies eerst een internetsnelheid, vervolgens of en hoeveel tv’s je wil aansluiten en als laatste welke entertainment opties je graag wil kijken of luisteren. Ieder abonnement wordt dus precies op maat gemaakt naar jouw wensen en is te combineren met 1 of meerdere mobiele abonnementen!
 

 

 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • December 26, 2019

Goedemorgen @AB Fukking, welkom op het KPN forum. Vervelende verrassing om duurder uit te zijn dan gedacht. Zullen we er eens even naar kijken? Wat had je precies in gedachten? Je hebt onlangs een abonnement afgesloten, voor thuis? Wat was de afspraak? Ik hoor graag van je :) 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2020

@AB Fukking 

Betaal je nu meer dan 52,50? Dan kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement. Is dat inmiddels gelukt? 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 1, 2020

Hey @AB Fukking. We hebben helaas geen reactie van je ontvangen. We helpen hier graag. Of, is het inmiddels al opgelost? Laat het weten :) 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 4, 2020

@AB Fukking

Betaal je nu meer dan 52,50? Dan kun je downgraden naar het goedkoopste abonnement. Is dat inmiddels gelukt? 

@AB Fukking Is het downgraden al gelukt? 


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 6, 2020

Hé, @AB Fukking. We hebben helaas niks meer van je vernomen. Hierboven heeft de community een aantal pogingen gedaan om je te helpen, helaas geen reactie. Ik ga er vanuit dat al je vragen zijn beantwoord. En dat je daarom geen vraag meer hebt gesteld. Ik sluit daarmee je topic.

Toch nog iets onduidelijk? Kom dan hier gerust weer terug!