Skip to main content

alles zou het zelfde blijven??????????

nou ik heb wel een aantal punten waardoor ik zeg geef mij maar weer telfort!. 

1) menu op interactieve tv is veel langzamer  

werkte snel en simpel bij telfort. 

2) steeds nieuwe up-dates op kastje (ben je dan iets aan het terug kijken en hij gaat dit doen dan moet je weer vooraan de film of programma beginnen te kijken) 

hadden we NOOIT bij telfort!!!.

3)minder overzichtelijk 

zoek je te pletter naar alles niks is het zelfde. 

MENU IS TOCH ECHT SLECHTER TEN OPZICHTE VAN TELFORT. 

4) vaak gehad dat terug kijken niet wil!. slecht!!

NOOIT bij telfort gehad!!

 

IK WEL TERUG NAAR TELFORT NOG NOOIT ZOVEEL KLACHTEN ERVAREN!!! 

 

Welkom bij ons op het forum @niet terug kijken.. De nieuwe menuschermen bevallen je nog niet goed begrijp ik. Dit staat los van de overgang van Telfort naar KPN, Telfort gebruikt al langer hetzelfde platform voor TV. Daar werd deze update ook uitgebracht, op het Telfort forum heb ik die zelf aangekondigd. Als we niet waren samengegaan zou je precies hetzelfde ervaren. Doordat de update bij jou nu toevallig samenviel met de migratie naar KPN lijkt het er mee te maken te hebben maar dat is niet zo. De ontwikkelaars werken hard om het te verbeteren. Zo is er vorige week een update geweest waarbij het spontaan herstarten van de ontvangers is verbeterd en deze week verwachten we een update waarmee de snelheid van de menu's verbeterd wordt.

In dit topic zie je meer meldingen over de punten die je noemt, en zoals ik al aangeef worden er meerdere dingen opgelost via update's: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.

Je hebt het ook over het terugkijken, dat dat niet lukt. Dat lijkt iets anders te zijn, zou je kunnen vertellen wat er precies niet wil? Krijg je een foutmelding, geen beeld, of iets heel anders? Om met je mee te kunnen denken hebben we zoveel mogelijk informatie nodig.


hallo, Jasper 

het klopt dat het nieuwe menu niet bevalt. meer klikken en erg traag. hoop dat het beter wordt als deze sneller gaat worden zoals u aan geeft. 

Het samen loop van omstandigheden zou best kunnen dat ontken ik niet. maar al die updates zomaar tussen door als je tv kijkt is echt niet prettig. bij telfort hadden ze dit ook wel eens maar niet zo vaak!. En daarbij kwam er voor die tijd een melding op tv zodat je dit evt. nog even kon uitstellen tot dat je klaar was met een film of iets anders terug kijken. En niet dat ineens spontaan alles opnieuw opstart en de film die je terug keek weer helemaal opnieuw moet kijken  omdat doorspoelen niet mogelijk is dan. 

(dit heeft mijn vriend nu al 5 x gehad en was hier niet blij mee)

zal best ergens hebben gestaan dat dit dan en dan gebeurt maar goed moet je dan telkens alles in de gaten houden voor je iets gaat terug kijken dat dit niet weer gebeurd. vinden wij geen fijne optie. 

Wat betreft terug kijken gaat het momenteel weer beter! wacht even af bij problemen hoort u van mij. 

het ging toen steeds over een foutmelding. die ik dan in een forum weer kon vinden. Dus dat ook wel gedaan.

maar dat heeft meerdere avonden achter elkaar plaats gevonden daar ben je dan niet blij mee. je kunt niks terug zien terwijl je wel betaald. 

Wij blijven ondanks u uitleg toch telfort als prettig ervaren te hebben.

Dat is nu bij kpn nog niet het geval. hoop dat dit nog komt ondanks er nog weer nieuwe up date moeten gaan komen. 

we houden de moet er in. 

maar bedankt voor u antwoord. 

 

 


Goed om te lezen dat het terugkijken nu beter lijkt te gaan, dat maakt dat kijken meteen weer fijner! De update voor de snelheid van de menu's is vandaag ook beschikbaar geworden, als je de tv-ontvanger van de stroom haalt en weer aansluit zal die worden opgehaald. Geeft dat ook een verbetering voor jullie?