Skip to main content

Hallo,

Onlangs kregen we vanwege overname als cadeautje van KPN een jaar gratis ESPN compleet. Na veel moeite dit eindelijk weten te activeren zie ik net dat het alsnog verrekend is op de factuur.

Ook het nieuwe cadeautje van Pathé kan ik nergens openen op de website. Heb het op telefoon, iPad en computer gebruikt maar telkens wil het scherm amper laden. Zie afbeelding. Hoe kan ik dit alsnog activeren zonder extra hiervoor te betalen? En hoe krijg ik dit van de factuur af die ik zojuist heb ontvangen? Ik kan nergens een telefoonnummer o.i.d. vinden om contact op te nemen met het KPN.

Met vriendelijke groet,

Hester

 

Mocht je niet willen wachten op een moderator kun je ook 0800 0402 bellen.

Vul iig even je gegevens als klantnummer enzo in je forum profiel in zodat een Moderator meteen aan de slag kan. 


Hallo @HeJo30, welkom op het KPN forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Er spelen twee dingen, begrijp ik. Allereerst geef je aan dat je een jaar lang ESPN Compleet gratis zou krijgen omdat je van Oxxio naar KPN bent overgezet. Dit is aangezet, maar toch wordt dit nog op de factuur berekend. Daarnaast geef je aan het kadootje van december niet kunt aanvragen, omdat MijnKPN niet laadt. Logisch dat je daar meer duidelijkheid over wilt.

Laten we eerst naar MijnKPN kijken. De streepje die je aan de linkerkant op jouw screenshot ziet, krijg je te zien wanneer je alleen KPN Thuis hebt. Normaal gesproken zou je daar links namelijk jouw mobiele abonnement zien. Als je die niet hebt, is er dus ook niets om in te laden en lijkt het alsof MijnKPN maar blijft laden. Verwarrend, snap ik, maar hier wordt aan gewerkt. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ook jij graag het kadootje van KPN wilt ontvangen. In het onderstaande topic lees je hoe jij jouw kadootje in ontvangst kunt nemen:

Lukt het daarna nog niet, laat dan een berichtje achter onder dat topic; we helpen je graag verder.

Dan nu: ESPN Compleet. Ik zoek graag voor je uit waar dit precies mis gaat. Daarvoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Wil je liever direct contact? Dan kan je ons natuurlijk altijd bellen op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.


Hallo Denise 

Bedankt voor de reactie! Inmiddels heb ik mijn profiel aangevuld. Hopelijk kunt u voor mij nagaan wat ik fout heb gedaan.

Groet,

Hester


Ik weet niet waar dit mis is gegaan, maar ik heb ESPN Compleet alsnog 12 maanden gratis aangezet. Na deze 12 maanden loopt ESPN Compleet automatisch tegen betaling door. Wil je dit niet, vergeet dan niet om ESPN Compleet tijdig stop te zetten via MijnKPN. 

Daarnaast heb ik ook de kosten van het ESPN Compleet zenderpakket voor de periode van 21 november tot en met 8 december vergoed. Deze vergoeding ontvang je als eenmalige korting op jouw volgende factuur. De kosten die je gemaakt hebt voor de periode van 9 december tot en met 6 januari worden automatisch verrekend op de volgende factuur.