Skip to main content

Ik ben klant van KPN mijn contract is net afgelopen ( juni 2021 ) . Ik ben tevreden over deze provider,  maar helaas ben ik genoodzaakt om naar de concurrent over te stappen.  Omdat de acties van KPN niet geldt voor bestaande klanten alleen voor nieuwe klanten. Op deze manier verliest KPN  zijn klanten.

Ik wil ook gebruik maken van de acties als klant zijnde, niet alleen voor nieuwe klanten. 


Hallo @Rosahen ,

Dat is niet mogelijk,Maar bijna altijd heb je als nieuwe klant acties dus u heeft ook een aanbieding o.i.d gehad als het goed is.Maar als bestaande klant krijg je soms ook cadeautjes zoals laatst een gratis telefoonhoesje met naam.Maar bij een andere provider krijg je ook geen acties als bestaande klant.


@Rosahen En dat zal bij een andere provider ook zo zijn :tired_face: Waarom denkt u dat dat zo is ? Alleen als u ieder jaar overstapt van provider zult u genieten van kortingen en aanbiedingen, maar of je dat wil ?


Hallo @Rosahen ,

Welkom op het KPN forum. KPN schrijft: 

 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 

Je krijgt echter maar eenmaal een welkomst-korting of welkomst-kado. Zou KPN dit elk jaar opnieuw geven? Dan moet de abonnementsprijs omhoog en daar zit niemand op te wachten. 


Snel overstappen dan…

Misschien kun je nog naar XS4ALL 😶


Ha @Rosahen, welkom! Hoewel ik begrijp wat je zegt, hebben wij inderdaad geen kortingsaanbieding voor bestaande klanten. Ik kan je daar helaas niet in voorzien! De rest is hierboven eigenlijk al wel gezegd. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Even de commentaren van de KPN medewerkers negeren. Ik heb 2 weken geleden nog gebeld met met KPN en gevraagd naar wat er mogelijk was bij “verlenging”, waarbij dus ik weer bijteken voor minstens 12 maanden. Ik ben toen doorverbonden met een andere afdeling waar ik 6 maanden lang 27 Euro korting aangeboden heb gekregen (en geaccepteerd).