Skip to main content

We zijn al vele jaren vaste klant en naast onze internet met tv hebben we ook nog 5 kpn mobiele abbonementen.  Nu wil ik graag de tv ontvangers met bluetooth maar volgens de klantenservice krijgen we die pas als een tv ontvanger kapot gaat. Aangegeven dat ik wil overstappen naar een hussel abbonement maar toch krijgen we geen nieuwe tv ontvangers. Blijft jammer dat alleen overstappen loont en trouwe klant zijn niet.

We zijn al vele jaren vaste klant en naast onze internet met tv hebben we ook nog 5 KPN mobiele abonnementen.  Nu wil ik graag de tv ontvangers met bluetooth maar volgens de klantenservice krijgen we die pas als een tv ontvanger kapot gaat. Aangegeven dat ik wil overstappen naar een hussel abonnement maar toch krijgen we geen nieuwe tv ontvangers. Blijft jammer dat alleen overstappen loont en trouwe klant zijn niet.

 

Wat wil je precies?

Bluetooth is alleen voor de afstandsbediening om de nieuwe Arris VIP 5202 (4K KPN tv decoder) te kunnen bedienen.

Als je KPN hussel hebt en het 4K abonnement neemt, krijg je de nieuwe 4K tv decoder voor € 2,50 per maand extra en 3 4K zenders. (HD op een 4K decoders is hetzelfde als op de 2K (HD) decoders.


Mijn tv ontvangers staan uit het zicht dus ik wil graag bluetooth. Alleen dat was niet mogelijk , ook niet bij overstappen naar hussel met 4k.

Is het 2,50 per ontvanger of voor 4k ? 


Mijn tv ontvangers staan uit het zicht dus ik wil graag bluetooth. Alleen dat was niet mogelijk , ook niet bij overstappen naar hussel met 4k.

Is het 2,50 per ontvanger of voor 4k ? 

 

Als je 4K abonnement neemt, krijg je zo wie zo 1 4K decoder Arris VIP 5202

Je moet wel eerst KPN Hussel nemen, daarna het 4K abonnement. 

€ 2,50 is voor het 4K abonnement, niet voor de decoders en kan je eventueel na 6 maanden weer opzeggen. 


Ik ga maar nogmaals met de klantenservice bellen want mij werd verteld dat ik de 4k tv ontvangers niet kon krijgen


Ik ga maar nogmaals met de klantenservice bellen want mij werd verteld dat ik de 4k tv ontvangers niet kon krijgen

 

Of via MIJNKPN.


Ik ga maar nogmaals met de klantenservice bellen want mij werd verteld dat ik de 4k tv ontvangers niet kon krijgen

Als je 4k erbij afneemt werd de Itv tuner inderdaad vervangen, de klantenservice zal u verkeerd geïnformeerd hebben,


Mijn tv ontvangers staan uit het zicht dus ik wil graag bluetooth. Alleen dat was niet mogelijk , ook niet bij overstappen naar hussel met 4k.

Is het 2,50 per ontvanger of voor 4k ? 

Wat voor verbinding heeft u? Er moet wel minimaal 100 mbit internet snelheid op uw adres leverbaar zijn. Anders kunt u het vergeten.