Skip to main content

We hebben 4a5 keer contact gehad met kpn over overstappen van telfort naar kpn

 

We zouden graag een tv kastje voor 4k hdtv willen bestellen voor onze nieuwe tv bij abonnement van telfort

De medewerker zei dat het niet kon bij telfort dus moesten wij overstappen naar kpn

Dit was geen probleem voor ons als het maar met de zelfde voorwaarden was als bij telfort en een mooie aanbieding en dat had hij en alles leek oke tot ik een bevestiging per mail kreeg 

 

Toen begon de ellende ik was van 100 mbit naar 50 mbit gezet wat niet afgesproken was

Tevens een oud tv kastje gekregen en niet voor 4k hdtv die we weer terug hebben gestuurd

Weer gebeld maar een andere medewerker aan de telefoon die berijd was om alles weer om te zetten naar 100 mbit internet en kijken wat hij kon doen voor ons

Het was 31-12-2020 om 17.00 uur en hij kon het in de computer niet voor elkaar krijgen en om 17.50 vroeg hij of het mogelijk was om 03-01-2021 terug te bellen en alles in orde te maken 

Daar heb ik mee in gestemd en hem een prettige jaarwisseling toegewenst en tot 3 januari

 

Maar deze beste man moet mij 10-01-2021 nog steeds terug bellen ondanks dat ik verschillende malen heb gebeld en de medewerkers hem een mail heeft gekregen van deze collega's

 

En nog 1 ding wat ik kwijt wil , al de medewerkers hebben mij abonnement prijzen gedaan die allemaal verschillen en mijn vraag is ook daarom hoe kan dit omdat er geen eenheid in zit.

 

Nu een extra tv kastje online bij kpn besteld krijg ik ook een nieuw contract wat volgens mij wel raar is.

 

We zitten al jaren bij kpn met onze 3 mobiele telefoons en nooit problemen

 

WIE HEEFT DIT OOK MEEGEMAAKT

 

EEN TELEURSTELLENDE KLANT

 

 

Hallo @jan7111965 ,

Geen goed verhaal. 

Aan de andere kant zouden de prijzen helder moeten zijn. Als je een 4K-ontvanger wilt hebben, dan moet je ook het aanvullende 4K-pakket erbij nemen.  

Je komt dan op minimaal 60 euro per maand uit bij 100 M/bit/s.

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

 

 

Let er op dat in het toegestuurde contract de KPN-Hussel korting nog niet bij staat. Die moet je apart aanvragen als je een KPN Hussel mobiel abonnement hebt lopen.   

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hallo

Ik weet dat het abonnement dan 60 euro of meer wordt maar dat hebben ze mij niet aangeboden

Ze hebben mij aangeboden ivm overstappen naar kpn incl extra tv kastje 4k hdtv eerste 6 mnd 35 euro en daarna 52 euro dit heb ik ook in de mail staan die ik toen heb gekregen.

 

Maar ze sturen eerst een verkeerd kastje op en ze brengen de internet snelheid naar beneden wat we niet hadden afgesproken per telefoon

 

En de medewerkers hadden en hebben verschillende prijzen wat ik zo raar vind

Als je aandringt voor meer korting krijg je een andere afdeling


52 euro is de prijs voor het goedkoopste internetabonnement en het goedkoopste (Basis) TV-abonnement. Wil je meer? Dan wordt het abonnement duurder. 

 


Ja nu wel maar in december hadden ze deze aanbieding voor mij

 

Eerste 6mnd 35 daarna 52 euro bij 100mbit internet, interactieve tv en huis telefoon

 

Als je een klant dat aanbied moet je ook er voor staan dat gaat bij mij op het werk ook zo en niet je terug trekken want dat kost alleen klanten en niet naar die bewuste medewerker mailen dat deze mij moet terug bellen wat hij niet wil of kan doen


Vandaag contact gehad met kpn,ze hebben mij zelf gebeld

 

Kpn heeft zijn excuus aangeboden en alles is opgelost

 

topic gesloten