Skip to main content

Sinds april van dit jaar zijn wij overgestapt van Ziggo TV naar KPN TV.

Het abonnement van Ziggo zou voor ons opgezegd worden, maar dat is niet gedaan, met als gevolg dat wij nu nog steeds het Ziggo abonnement betalen.

KPN belooft dat zij het abonnement voor de nieuwe klant opzeggen.

  • Wij zeggen je huidige abonnement(en) op

 

Heeft KPN helemaal niets opgezegd? Of hebben ze alleen het TV abonnement van Ziggo niet opgezegd.

De overstapservice geldt alleen niet voor losse tv-diensten. Zoals bijvoorbeeld digitenne of een televisie abonnement van Ziggo. Ook bij het overstappen van of naar een glasvezelabonnement moet u zelf het abonnement opzeggen.


Beste @Walnootallee, welkom op het forum.

Wat vervelend om dat jouw Ziggo-diensten nog niet zijn opgezegd. Ik raad je aan om dit zo snel mogelijk zelf te doen. 

Overstap service is helaas niet altijd mogelijk. Wanneer je gebruik maakt van de overstap service ontvang je daar altijd een bevestiging van, kijk daarom nog even goed in jouw order bevestiging van KPN. Als hier het opzeggen van de diensten van Ziggo niet in staat aangegeven heb jij helaas geen gebruik gemaakt van onze overstap service. Wanneer er in de order bevestiging wel duidelijk overstap service staat beschreven, zou het een fout van KPN betreffen en is het mogelijk om restitutie aan te vragen voor het abonnementsgeld wat je aan Ziggo hebt betaald (max 3 maanden). 

Ik help je in dat geval graag verder. 

 


6 mei heb ik heb ik een bevestiging van mijn nieuwe abonnement bij KPN ,En ook van het gebruik van de overstapservice voor KPN .en daar staat dat mijn huidige abonnement van T-MOBILE THUIS stopt direct na het gebruik van da KPN diensten, maar nu na 5 dagn van de installatie van KPN blijft mijn T-MOBILE THUIS nog steeds. Ik heb de servic van KPN en T-MOBILE gebeld . De kpn servic zijden dat zijn werk hebben gedaan ,en T-MOBILE zijden dat niets van KPN gehoord. En nu?

Wie gaat de 2 kosten betalen? Als kpn bied de overstap service dan moet ze achteraan gaan. Anders hoeven niet deze service te bieden.Â