Skip to main content

 Dit weekend zouden wij geruisloos worden omgezet van Telfort naar kpn .

18.30 geen Tv internet. 

Bellen.      55 minuten in de wachtrij bij kpn.

Nee wij hebben nog geen informatie over u.

Kpn schrijft al wel een paar maanden 59 euro af voor tv internet  enz.

Werd ik door kpn doorverbonden naar Telfort.

Weer 15  min in de wachtrij. 

Wordt ik daar uitgegooid , er is niemand aanwezig van Telfort , en of ik maandag wil terug bellen.

Hallo het is zaterdag avond.

Nu zondag morgen  nog geen verbinding 😡

Meer mensen hier last van gehad 

Doet alleen de tv het niet? U heeft wel internet? 


Nee niets  geen tv  geen WiFi 


Nee niets  geen tv  geen WiFi 

Weet u zeker dat het iets te maken heeft met de overgang naar KPN? Kan het niet een gewone storing? (voor zover een storing gewoon is)

Welke Experiabox heeft u? Wat doen de lampjes? 


Hallo @EIP , als je gemigreerd bent naar KPN kun je nu bellen met 0800 0402 of chatten.

 


Alles gedaan volgens de instructies van kpn 

Sterkers er uit en op de juiste volgorde er weer in gedaan en niets helft 

Modem gereset 

Inmiddels kpn een chat bericht gestuurd  en wacht al weer anderhalf uur op antwoord      


Alles gedaan volgens de instructies van kpn 

Sterkers er uit en op de juiste volgorde er weer in gedaan en niets helft 

Modem gereset 

Inmiddels kpn een chat bericht gestuurd  en wacht al weer anderhalf uur op antwoord      

Hallo @EIP , een chatbericht stuur je niet, chatten doe je real-time, dus of je op dat 'bericht’ antwoord krijgt?


Vanmorgen iemand van kpn aan de telefoon gehad.

Vertelde mij het modem  v9  stuk is.

Wat raar of toevallig dat het in het weekend gebeurt dat telfort over gezet  zou worden naar kpn.

Krijg een nieuwe modem  opgestuurd 

Morgen binnen zeggen ze .

Dan wel 48 uur zonder internet en tv gezeten.

Wordt vervolgd 


Hallo @EIP , als je een mobiel met voldoende data hebt zou je die als hotspot in kunnen stellen, dan heb je toch internet voor de meest basale zaken.

 


Daar gaat het niet om 

Heb geen tv en internet  het zou geruisloos overgaan 

Zit al sinds zaterdag avond 1830 uur zonder tv en internet 

Hopelijk dinsdagavond weer  bereik dmv toegestuurde modem. Dan wel 72 uur zonder gezeten.

 


Hallo @EIP , dat defecte modem heeft inderdaad niets met de omzetting te maken, is puur toeval. De omzetting is puur administratief en niet technisch, maar vervelend blijft het.

 


Welkom bij ons op het forum @EIP. De samengang van Telfort met ons gaat zonder onderbreking inderdaad, er vind geen technische wijziging bij plaats. Als de modem net op dat moment defect gaat snap ik dat het anders voelt, maar zoals Jan al noemt zijn het 2 verschillende dingen die samenvielen.

Ik neem aan dat je het nieuwe modem inmiddels hebt ontvangen, hoe gaat het daarmee? Is de verbinding hersteld?


Ja modem doet het goed.

Krijg 5 euro vergoeding voor  3 dagen geen tv.

O ja  en nog wat mb  gehad   gaan pas in als mijn mb  op is , en is een week geldig .

Mijn eigen mb gaat nooit op,

aan het einde  einde van de maand altijd over.

Goede service  voor de vaste klanten 


Goed om te lezen dat de verbinding met het nieuwe modem hersteld is, daar ben ik blij om. Als we nog iets anders voor je kunne doen weet je ons te vinden.