Skip to main content

Kan je een overzicht krijgen/maken van alle gehuurde films van de afgelopen jaren? Ik zoek een titel van een film, vandaar. 

Niet jaren. Tot 6 maanden terug. Via MijnKPN. De gehuurde films worden bij name genoemd in de specificaties van de facturen.

Wat weet je nog van de film: genre, hoofdrolspelers o.a. ?


Peter, wat ik van de film weet is dat hoofdrolspeelster een man in zichzelf mompelend ziet rondlopen, slecht gekleed. Hij wordt opgevangen door een vrouw maar iets klopt niet. Het einde blijkt dat de man met vele anderen opgesloten zitten en dat hun uitkering opgestreken wordt door de vrouw die hem meenam en haar zoon. Hoofdrolspeelster heeft dat dan ontdekt als ze bijna zelf ook in gevaar is. Film is iets van 4 tot 7 jaar geleden uitgekomen. Geeft dit een idee? 


Holy moly. 

Wat een verhaal. Maar er gaat geen belletje rinkelen.

Echt geen namen van acteurs ofzo? Beetje een idee van ouderdom? Als je 'm in pak 'm beet 2020 gehuurd hebt kan het er zelfs een van jaaaaren daarvoor zijn.

Amerikaanse film neem ik aan. Maarja, ze maken er veel per jaar. 

Met het verhaal is niet te zoeken.

Ook niet als ik het in het Engels doe.

Mag ik vragen waarom je de titel zoekt. Of misschien wel de film zelf (dvd? Online nogmaals huren?)


Hahaha, ik dacht eerst met Octavia Spencer. 


Haha 😀

Dit zijn ze met  Octavia Spencer:

https://www.imdb.com/name/nm0818055/

Succes 😏


Er is inderdaad geen overzicht van, @KaatjeP! Wel heb ik het hele forumteam aan het nadenken gezet. Tot dusver geen resultaten. Laat jij het weten als je het weet? Dan doen wij dit ook.


@KaatjeP, is het misschien A Fall from Grace?

Edit: Wikipedia geeft net wat meer plotinformatie


Het plot doet me denken aan Dorothea Puente en als ik dan Google op films die over haar gaan kom ik uit op Murders at the Boarding House. Is dat hem misschien? 

Op Netflix is er ook een serie die “Worst roommate ever” heet, daar komt dit verhaal ook in terug. 


Is het “Berlin Syndrome”?


Tot nu toe niet de juiste films al is het wel erg lief! 


@KaatjeP heb je wellicht nog wat meer informatie? 

Hoeveel mensen zaten opgesloten? Was de film toen net nieuw uitgekomen of was deze al even uit? En heb je misschien een naam van een van de personages? 

Ben nu wel erg benieuwd!


Dit is gewoon een leuk spel geworden 😀

Wat is er voor de winnaar Kaatje?


Het meisje is, volgens mij een jonge bekende actrice en de foute vrouw is ook eentje waarvan je achteraf zegt: Oh zij…

de film is echt niet ouder dan 7 jaar en heb hem destijds gehuurd omdat ik hem niet heb gezien in de bios…

de winnaar? Eeuwige roem of een reep chocolade? 


Oeh, eeuwige roem…. Dat is mijn keuze.

Om dan ook mijn duit in het zakje te doen doet het me deels denken aan de film ‘I Care a Lot’

Matched niet helemaal met de gegeven omschrijving, maar geen gok is sowieso niet goed. (en ik ben nu toch ook wel heel benieuwd welke film het nu is)


Alles dat werd gezegd deed me denken aan dit verhaal over een ontvoering. Maar de enige film die daarover is gemaakt is een Netflix film. En lijkt niet helemaal op het verhaal. 


@KaatjeP wil je eens kijken of de film op deze lijst staat?


Alles dat werd gezegd deed me denken aan dit verhaal over een ontvoering. Maar de enige film die daarover is gemaakt is een Netflix film. En lijkt niet helemaal op het verhaal. 

Ik heb de lijst helemaal bekeken maar hij zit er niet tussen. Begint spannend te worden wie de film kan vinden! 


Misschien word je zelf wel de winnaar van het '’spel'’ .😁