Skip to main content
Vraag

Overzicht van bijna verlopen opnames ontbreekt op TV+ Box

• August 2, 2026
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Hoe kan ik met de nieuwe tv+ box zien welke opnames bijna verlopen zijn? De oude gaf dit vanzelf weer voor de opnames die meer danĀ 50 weken oud waren, maar bij de nieuwe kan ik dit overizcht of deze funtie niet vinden.

6 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Jobl, welkom op de community. Dat overzicht is er op dit moment niet op de TV+ Box inderdaad. Het is wel iets waar de ontwikkelaars in de toekomst mee bezig willen, dus het zal nog komen. Wanneer is niet bekend, daarvoor kan je de Product Updates in de gaten houden. Elke update delen we daar, en benoemen we wat er in zit.

In afwachting daarvan kan je de opnames al wel sorteren op datum, als je ze van oud naar nieuw zet zie je welke opnames het oudste zijn.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 6, 2026

Ā ---

In afwachting daarvan kan je de opnames al wel sorteren op datum, als je ze van oud naar nieuw zet zie je welke opnames het oudste zijn.

Volgens mij voldoet dat niet omdat opnames als serie gegroepeerd worden. En dan heb je niet het overzicht dat je nodig hebt.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 6, 2026

Onze ervaring is, als je ze na 6 a 9 maanden nog niet heb bekeken, de kans heel erg klein is dat je ze alsnog gaat kijken. (maar dit is uiteraard persoonlijk)

Ā 

Maar ik ben het wel met je eens dat een overzicht op datum heel erg handig is.

Ā 

Deze zat volgens mij wel op onze vorige KPN tv ontvanger Arris VIP 2952. (maar dat is een Linux apparaat en niet vergelijkbaar met een Android TV mediabox apparaat.Ā 

Ā 

Zet hem zo wie zo in de super grote verlanglijst (Feature request)

(ik heb hem net toegevoegd.😊

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 6, 2026

In de mobiele TV+ app zie je ook geen indicatie dat een opname dreigt te verlopen.

Op tv.kpn.com zie je een gevarendriehoek Ā bij opnames die binnen ong. 4Ā weken verlopen.

Ā 

Helaas is het in liggende formaat niet zo duidelijk. Omdat de gevarendriehoek aan het eind van een regel staat valt ie vaak buiten beeld als die regel te lang is. Hopelijk is dat vrij eenvoudig op te lossen door die gevarendriehoek naar het begin van de regel te verplaatsen.

Ā 

Ā 

En ook bij hier krijg je bij een serie die deels buiten de gevarenzone valt en deels daarbinnen, geen gevarendriehoek te zien bij de serie zelf. Wel voor individuele afleveringen, maar daarvoor moet je eerst de serie lijst openen om dat te kunnen zien, voor het overzicht heb je daar dus niet veel aan.

Ā 

Ā 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 7, 2026

Dank voor de reacties, ik ga de updates in de gaten houden!

Jasper van KPN
Moderator

In de TV+ app zie je het inderdaad ook niet, mogelijk kan dat daar in de toekomst ook toegevoegd worden. Ik zal het daar ook benoemen zodat er daarvoor ook naar gekeken kan wordenĀ šŸ™‚