Skip to main content

Goedemiddag, Ik heb vandaag aan de instellingen van de afstandsbediening gezeten. Dom dom dom!  Ik kan de tv nu niet meer aan en uitzetten en het volume niet meer regelen. Dat was vanmorgen nog wel zo! 😢  Ik heb een LG 32LH5010. De code hiervan had ik een tijdje geleden genoteerd en die is 244. Mijn afstandsbediening is de D3,  met de witte achterkant. Kan iemand mij aub helpen? 🙏🏻

Hallo @lauraah 

 

Voor die afstandsbediening zou dit moeten werken om hem weer in te stellen.

 

 


Dank u voor uw snelle reactie,  maar dat werkt ineens niet meer. De code is echt goed.  Mvg


.


Dank u voor uw snelle reactie,  maar dat werkt ineens niet meer. De code is echt goed.  Mvg


Zou de code misschien veranderd kunnen zijn?


Als het dezelfde AB en TV is dan zou hij moeten werken.

 

Voor een vergelijkbare TV kom ik wel de codes 633 en 630 tegen, die zou je ook eens kunnen proberen,


Even proberen.


Jaaaaaaa! 633. Code is dus veranderd!!!🙏🏻😘


Mooi dat die werkt.

Fijn weekend verder :grinning:


U ook!


De code 244 is voor een ander type afstandsbediening. Wel voor LG televisie.

Maar voor deze afst.bed.

 


@PeterGGoedemorgen, Ik heb twee verschillende afstandsbedieningen. Bij de oude viel het batterijklepje er constant uit. Heb toen een nieuwe aangevraagd. Die hierboven gebruikte ik heel even, maar gebruik nu toch de oude, met plakband op het klepje. Ik vind de nieuwe nl niet prettig (oa te kleine letters). Die code 244 zal ik dus idd voor de niéuwste (hierboven) hebben gebruikt. Dankzij @GeSp werkt de oude, prettige, weer, met code 633 👍🏻😊 en dankzij u weet ik nu wat er fout is gegaan! 👍🏻😊 Beide codes zijn nu correct genoteerd! Hartelijk dank!


oa te kleine letters

:nerd: , ik zie er helemaal geen letters op staan; op de cijfertoetsen (net als sms-toetsenbord). 

Of bedoel je de teksten als menu, apps, Netflix, rec, gids, radio en menu en dergelijke?

Die zijn maar marginaal kleiner als ik ze naast elkaar leg.


Ja ik bedoel idd de teksten, als menu e.d. Ik heb niet van die beste ogen. Voor mij scheelt dat helaas net te veel. 🙈 Mvg