Skip to main content

Is er ook een pagina met uitleg over actuele updates? Het enige dat ik kan vinden is een gesloten 'topic' over updates tot 2022.

 

Concreet ben ik op zoek naar de bedoeling van de update van gisteravond. Ik zie alleen een verschil bij NMC-versie. Daar staat nu de toevoeging _dev achter. Dat is alles! 

HTML-versie:

5.170.203

NMC-versie:

8.3.167_1_dev

DBL-versie:

2.0.9

RBL-versie:

1.2.2

Welke KPN tv ontvanger heb je?

 

Updates kan je hier volgen.


Dag Joop,

Ik had een Arcadyan, sinds enige tot heb ik een Arris in huis. Weet even niet welke, maar het is een oudere versie. Jammer, de omruil was bedoeld om de problemen met streamingsdiensten (apps) op te lossen, maar helaas heeft dit weinig verbetering opgeleverd.

Maar goed, ik heb dus een Arris. 


Concreet ben ik op zoek naar de bedoeling van de update van gisteravond. Ik zie alleen een verschil bij NMC-versie. Daar staat nu de toevoeging _dev achter. Dat is alles! 

HTML-versie:

5.170.203

NMC-versie:

8.3.167_1_dev

DBL-versie:

2.0.9

RBL-versie:

1.2.2

 

Dat is nagevraagd door moderator Shyrin :  

Ik heb het gedubbelcheckt bij het TV team: zij vertellen mij dat de inhoud van de software gelijk gebleven is. Daarom ook geen product update!

Verder over de reden van die update schreef ze : 

Ongetwijfeld is er een reden maar bij ons niet bekend en aangezien de inhoud van de software gelijk is gebleven lijkt mij dat meer als voldoende informatie!

 

 

En inderdaad de echte product-updates vanaf 2023 staan hier : 

https://forum.kpn.com/product-updates


Heel bijzonder! Het was een uitgebreide update die werd afgedwongen en een behoorlijke tijd in beslag nam... 🙂

 


Wat de niet aangekondigde update betreft zie mijn gestarte topic

De apps in de Arris 2952 en de Arcadyan 2260 werken inderdaad matig.  Heb je een Smart TV gebruik dan de apps daarin. Heb je die niet dan kun je overwegen naar het nieuwe abonnement te gaan met de allernieuwste box op Android tv waarin de apps goed werken.

Ook zou je bijvoorbeeld de Chromecast HD met Google tv en afstandsbediening kunnen aanschaffen voor maar vier tientjes. Dan kun je met je Google account ingelogd tot 7000 apps downloaden Als je dat zelfs wil en die werkt probleemloos

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_google-chromecast-hd-met-google-tv-1771457.html

Er  ook een 4k versie maar die kost bijna het dubbele.

 


Dankjewel, het ligt dus toch niet aan mij. Er was echt een update!

 

Ik heb alleen _dev geschreven, blijkbaar moet het .dev zijn.

 

Bedankt ook voor je tip! 


@Ruggiero 

Deze KPN tv decoders zijn perfect voor tv kijken.

Streamingdiensten gaat wel, maar is minder. Omdat het intern geheugen erg laag is.

 

Wil je perfect streamingdiensten zien, dan kan je het beste via de app van de Smart tv kijken of je abonnement aanpassen.

Je kan overstappen naar KPN tv+

Dan krijg je de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) en daarop kan je perfect tv kijken en streamingdiensten kijken.

Als je dit wilt, kan je gratis bellen met 0800-0402