Skip to main content
Vraag

pakket

  • January 7, 2021
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Onlangs heb ik een abonnement afgesloten voor tv en internet. Ik kreeg bericht dat dit naar mij toe zou worden gestuurd, maar ik vraag me af hoe dit wordt bezorgd. Overdag werk ik en ik heb geen idee wanneer het pakket wordt bezorgd, waardoor ik er geen rekening mee kan houden. Als niemand open doet, kan het pakket niet naar een afhaalpunt worden gebracht. 
 

wat gebeurt er dan met het pakket? Is het niet wellicht mogelijk dat de monteur het pakket meeneent?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag en welkom op het forum @Jeroen121212, je krijgt zodra het pakket verstuurd gaat worden een track&trace van ons via sms. Uiterlijk 3 dagen voor de aansluitdatum dient het pakket opgestuurd te zijn.  Op dit moment zijn er nog afhaalpunten open, dus als het niet bij je thuis bezorgd kan worden zal POSTNL het afleveren bij een afhaalpunt.