Skip to main content

De laatste maanden stijgt de abonnementsprijs steeds met 2 a 3 euro?

Ook al voor de 12e maal sinds januari het plus pakket uitgezet.

Bij controle staat deze steeds weer aangemeld?

*admin: Screenshots bijgeknipt en privégegevens verborgen

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

Goed dat je ons een berichtje hebt gestuurd, @Leadnav! Begrijpelijk dat je wilt weten waar je voor betaalt. Op je factuur zijn de kosten nader gespecificeerd. Ik raad je aan om de factuur en specificatie (tweede en verdere pagina's) eerst even te bekijken. Je factuur vind je via MijnKPN.

Wat betreft het stopzetten van jouw Pluspakket: de reden dat dit niet lukt, is omdat er op dit moment een opzegging van jouw abonnement loopt. Hierdoor kunnen er geen andere wijzigingen aan jouw abonnement gedaan worden. Wil je jouw abonnement toch wijzigen, dan zal eerst de opzegging uit het systeem gehaald moeten worden. Ik raad je aan om daarvoor telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402.


Is allemaal al gebeurt. Maar schijnt niets te helpen. Overstap is ook al lang geanuleerd. Ben al sinds januari bezig. Abo prijs heb ik nagezien . Elke maal als he pakket er weer in stond. Netflix word via jullie ge ind. Dat klopt. Dan zie ik dat de aboprijs maandelijks met 2 a 3 euro word verhoogd. Dus appart van de extraz. Rare zaak. Ik zit dit jaar nog uit hoop ik. Dan word t tijd voor een ander.


Voor zover ik kan zien, staat de overstap nog steeds in het systeem. Er lijkt dus iets niet goed te zijn gegaan. Ik raad je aan om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Ik kan een opzegging helaas niet uit het systeem halen.

Ik kan je met zekerheid zeggen dat wij de abonnementsprijzen niet maandelijks verhogen. Dat de factuur dus iedere maand iets hoger uitvalt komt ergens anders door. Ik heb de facturen er zelf ook even bij gepakt om te zien waar dit door veroorzaakt wordt.

  • De factuur van november is hoger dan oktober doordat er kortingen van jouw Telfort Thuis abonnement zijn komen te vervallen.
  • De factuur van december is hoger dan november omdat er nog een verrekening plaats vindt naar aanleiding van de wijziging van jouw abonnement in november. Je bent toen van Telfort Thuis naar Hussel gegaan.
  • De factuur van januari is weer hoger. Het bedrag dat je hier ziet is het bedrag van jouw abonnement zoals deze is met drie maanden korting op het Pluspakket. De vorige factuur is lager, doordat er dus nog één en ander werd verrekend.
  • De factuur van februari is ook weer hoger, omdat de korting op het Pluspakket is komen te vervallen. Deze had je de eerste drie maanden gratis. Deze periode komt nu ten einde. Je kreeg nog tot en met 25 februari korting.

De volgende factuur, die waarschijnlijk vandaag uitkomt, zal € 64,48 bedragen. Hierna zal het bedrag niet meer wijzigen, tenzij je zelf een wijziging aanbrengt of gebruik maakt van jouw vaste telefoon.