Skip to main content

Alle stappen ondernomen na de mail van vandaag, update gedownload van de ontvanger, maar helaas, na 7 weken nu al, nog steeds geen Fox Sports.

Welkom op ons Forum @RuudDelft. Bizar dat het zo lang moet duren. 

Ik heb net even gekeken en zie dat het pakket gister en vanochtend opnieuw besteld is. Ik zie het pakket alleen nog steeds niet terug in je abonnement. Ik vermoed dat je dit zelf hebt gedaan? 

Verder zie ik ook terug dat enkele dagen geleden een speciaal team is aangestuurd om dit probleem onder de loep te nemen. Daar zie ik nog geen terugkoppeling van. Dus dat wacht ik graag nog even af. Ik heb daarnaast voor de zekerheid nog even een reminder gestuurd naar dit team om dit op te pakken. Ik durf namelijk niet te zeggen hoe lang het duurt voordat ze reageren.    


Hoi Niek, gisteren zag ik een update van de Mijn KPN app, en heb het pakket toen idd zelf maar eens proberen te activeren via de app. Vanochtend heb ik dat echter niet nog eens gedaan.


Ik heb in ieder geval een bevestiging gekregen dat ze jouw probleem inderdaad in behandeling hebben, maar er nog niet aan toe zijn gekomen. Nog een kwestie van tijd dus. Het is inderdaad niet iets wat jij of ik op kan lossen heb ik begrepen. Dus we moeten nog even afwachten helaas. 


Ik heb in ieder geval een bevestiging gekregen dat ze jouw probleem inderdaad in behandeling hebben, maar er nog niet aan toe zijn gekomen. Nog een kwestie van tijd dus. Het is inderdaad niet iets wat jij of ik op kan lossen heb ik begrepen. Dus we moeten nog even afwachten helaas. 

In behandeling hebben maar nog niet aan toegekomen, sorry maar dat is toch wel treurig hoor na 2 maanden!! 😠


Het is sinds een paar dagen in behandeling, maar ik zie inderdaad dat je al langer bezig bent geweest en meerdere keren contact hebt gehad. Dat hadden we eerder moeten regelen, dat ben ik met je eens. En ik begrijp je frustraties ook heel goed. Die zijn volledig terecht. 

Ik begrijp wel dat je tot die tijd in ieder geval wel van ons de wedstrijden vergoed krijgt die je wil kijken, dus daar ben ik in ieder geval blij om. Wel hoop ik inderdaad dat we dit snel achter ons kunnen laten en dat je gewoon naar Fox Sports kunt kijken zoals het hoort. 


Het is sinds een paar dagen in behandeling, maar ik zie inderdaad dat je al langer bezig bent geweest en meerdere keren contact hebt gehad. Dat hadden we eerder moeten regelen, dat ben ik met je eens. En ik begrijp je frustraties ook heel goed. Die zijn volledig terecht. 

Ik begrijp wel dat je tot die tijd in ieder geval wel van ons de wedstrijden vergoed krijgt die je wil kijken, dus daar ben ik in ieder geval blij om. Wel hoop ik inderdaad dat we dit snel achter ons kunnen laten en dat je gewoon naar Fox Sports kunt kijken zoals het hoort. 

Hoi Niek, heb gisteren de wedstrijd Feyenoord-Heerenveen "gekocht".

Lees net dat KPN de hele maand december cadeautjes heeft voor klanten, ik zou al blij zijn met Fox Sports waar ik vandaag op de kop af 2 maanden op zit te wachten. Mijn abbo is ook al weken verlopen, ook nog geen enkele aanpassing op aangebracht!


Ik snap heel goed dat het heel moeilijk te bevatten is dat dit zo lang moet duren. Als ik als klant 2 maand zou moeten wachten op het activeren van een zenderpakket, dan zou mijn mond ook openstaan van verbazing. Ik kan ook niet van je vragen om dit te begrijpen. Het enige wat ik je kan vertellen is dat er opnieuw een bericht gestuurd naar de persoon die dit voor je kan regelen. Het komt goed. De vraag is alleen hoe snel. Ik verwacht dat het niet lang meer gaat duren. 

Verder lijkt het mij handig om alle gekochte wedstrijden straks in 1 keer te vergoeden (wanneer het pakket actief is), als je dat goed vindt. Dan hebben we dat in 1 keer geregeld. 

 


Ik snap heel goed dat het heel moeilijk te bevatten is dat dit zo lang moet duren. Als ik als klant 2 maand zou moeten wachten op het activeren van een zenderpakket, dan zou mijn mond ook openstaan van verbazing. Ik kan ook niet van je vragen om dit te begrijpen. Het enige wat ik je kan vertellen is dat er opnieuw een bericht gestuurd naar de persoon die dit voor je kan regelen. Het komt goed. De vraag is alleen hoe snel. Ik verwacht dat het niet lang meer gaat duren. 

Verder lijkt het mij handig om alle gekochte wedstrijden straks in 1 keer te vergoeden (wanneer het pakket actief is), als je dat goed vindt. Dan hebben we dat in 1 keer geregeld. 

 

Dat is prima hoor.


Hoi Niek, we zijn wéér een week verder, 9 weken nu, lukt het de nieuwe persoon nog steeds niet om het stekkertje van mijn pakketje in te pluggen?

Ook al een mail gehad van KPN met het komende af te schrijven maandbedrag waar helemaal niets van klopt, mijn abonnement is sowieso verlopen sinds 13 november jl, het is een complete wanvertoning.

Ik wacht deze week nog af, is dan niet alles in orde dan ga ik op een andere manier mijn recht halen, heb van alle afspraken screenshots.


Hoi @RuudDelft! Ik heb Foxsports opnieuw laten aanzetten. Je hebt hier een bevestiging van ontvangen. Wil je de tv ontvanger eens aan-/uit zetten en kijken of je de zenders kunt zien? 

Ik hoor graag van je:blush:

EDIT 15:09h: Als het nu werkt, dan vergoeden we de bestelde video's. Wat bedoel je trouwens met ‘Mijn abonnement is sowieso verlopen sinds 13 november jl, het is een complete wanvertoning’. Had je verwacht dat de prijs van je abonnement aangepast zou worden ná 13 november, of begrijp ik je verkeerd?

 


Hoi @RuudDelft! Ik heb Foxsports opnieuw laten aanzetten. Je hebt hier een bevestiging van ontvangen. Wil je de tv ontvanger eens aan-/uit zetten en kijken of je de zenders kunt zien? 

Ik hoor graag van je:blush:

EDIT 15:09h: Als het nu werkt, dan vergoeden we de bestelde video's. Wat bedoel je trouwens met ‘Mijn abonnement is sowieso verlopen sinds 13 november jl, het is een complete wanvertoning’. Had je verwacht dat de prijs van je abonnement aangepast zou worden ná 13 november, of begrijp ik je verkeerd?

 

Hoi Lisa, ten eerste even zeggen dat Fox Sports nu eindelijk werkt, werkelijk geen idee waarom nu ineens wel maar ok.

Verder was ik overeengekomen dat m'n abonnement zou worden verlengd tot 13/14 november 2021, wat dus ook niet gebeurde.

Dát, icm met bijna 2½ maand wachten op het activeren van een pakketje, incl. zelden even op de hoogte worden gehouden, vond en vind ik dus nog steeds een complete wanvertoning.

Is toch niet vreemd als je al dik 20 jaar naar tevredenheid bij KPN zit? Dit ben ik gewoon niet van KPN gewend, vandaar.

Het gisteren afgeschreven bedrag klopt ook niet, wilde het eerst storneren, maar nu Fox het doet ga ik er vanuit dat dat wel goed komt.