Skip to main content
Beantwoord

Pakket vandaag geïnstalleerd, wanneer ontvang ik de Philips Smart Tv cadeau?

• September 1, 2021
  • 3 reacties
  • 197 keer bekeken

mijn KPN pakket is vandaag geïnstalleerd, maar wanneer krijg ik de Philips Smart tv cadeau

In de bestelgegevens kan ik niks over de levering vinden. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Michelmv. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Is de installatie gelukt? Je ontvangt jouw Smart tv 14 dagen nadat je alles werkend hebt aangesloten, i.v.m. de 14 dagen opzegtermijn. Wanneer we het pakketje verzonden hebben ontvang je een track and trace code (per e-mail) waarmee je het pakketje kan volgen.:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 1, 2021

Hoi @Michelmv. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Is de installatie gelukt? Je ontvangt jouw Smart tv 14 dagen nadat je alles werkend hebt aangesloten, i.v.m. de 14 dagen opzegtermijn. Wanneer we het pakketje verzonden hebben ontvang je een track and trace code (per e-mail) waarmee je het pakketje kan volgen.:blush:

• Auteur
  • Topper
  • September 1, 2021

Ja volgens mij is alles goed aangesloten kunnen jullie dat bevestigen niet dat ik straks voor niks wacht op de tv en het blijkt dan dat de boel nog niet goed was aangesloten? kunnen jullie mij ook vertellen wat dan de levertijd is zodra hij verzonden is mvg Michel 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Als jouw Experia Box online is en je kan gebruik maken van internet, heb je alles goed aangesloten. Ik verwacht dat PostNL binnen 2 werkdagen bij jouw op de stoep staat, nadat het pakketje door KPN is verzonden.