Skip to main content
Beantwoord

pakket wisselen nieuwe tv-menu

• October 25, 2020
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Sinds het “nieuwe menu”kan ik "mijn service”niet meer vinden op de tv en dus niet meer van pakket wisselen

Beste antwoord door Loes_

Hoi @vandenbrink, welkom op het Forum! Excuses dat het wat langer duurt voordat ik op je Topic kan reageren, dat heeft te maken met de drukte. 

We hebben inderdaad het TV-menu vernieuwd. Het kan er dus wat anders uit zien. Gelukkig hebben we een Nieuw TV-menu pagina op onze website. Daar kun je onder het kopje ‘Nog veel meer wijzigingen’ zien hoe je zenderpakketten kunt wijzigen/bestellen. Hopelijk kun je hiermee verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2020

Hoi @vandenbrink, welkom op het Forum! Excuses dat het wat langer duurt voordat ik op je Topic kan reageren, dat heeft te maken met de drukte. 

We hebben inderdaad het TV-menu vernieuwd. Het kan er dus wat anders uit zien. Gelukkig hebben we een Nieuw TV-menu pagina op onze website. Daar kun je onder het kopje ‘Nog veel meer wijzigingen’ zien hoe je zenderpakketten kunt wijzigen/bestellen. Hopelijk kun je hiermee verder!