Skip to main content

Pakketwissel gedaan van Plus naar Fox-sport. Staat ook zo in MijnKPN (zie lijstje onder). Pluspakket is weg maar ik zie ik de zenders niet. Ontvanger al van de stroom gehaald, modem uit/aan etc. Geen resultaat.

  • Opnemen Pakket gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • Spotify Premium - gratis
  • Vast telefoonnummer - gratis
  • HD tv-ontvanger - gratis
  • KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
  • Gratis Onderling Bellen
  • Fox Sports

Hallo @Geert van Rhijn ,

Kan het zijn dat jouw zenders van Fox Sports bij de verborgen zenders staan? In het menu kun je de verborgen zenders weer tevoorschijn toveren. Via de optie instellingen...

 


Welkom op ons Forum @Geert van Rhijn! Bedankt voor je bericht. Noordzee kaart al een interessant punt aan. Heb je al eens gekeken bij de verborgen zenders
Daarnaast kan het soms even duren voordat de oude zenders verdwenen zijn en de nieuwe zenders zichtbaar zijn. Vaak helpt het om de tv-ontvanger via de schakelaar (achterkant) uit en aan te zetten. 
 


Ja al gedaan. Heeft niet geholpen. Ga morgen maar eens voor de derde keer bellen met KPN.


Jammer om te horen dat het na bijna een week nóg niet opgelost was. Heeft mijn collega het op kunnen lossen? Als ik nog iets voor je kan uitzoeken/betekenen, laat het dan hier even weten. 
Zou je in dat geval je profiel kunnen invullen? De gegevens die je invult bij de vakjes waar privé achter staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. :blush:


Probleem nog steeds niet opgelost ondanks software-reset etc.  Is een “ticket” voor aangemaakt. Ik wacht op Kpn


Hi @Geert van Rhijn! Als het goed is hebben mijn collega's het ticket gisteren opgepakt en opgelost. Klopt het dat je inmiddels kunt genieten van de Fox Sports zenders? :hugging:


Klopt helemaal. Jouw collega had het zo voor mekaar1


Goed om te horen! Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden :wink:


Reageer