Skip to main content

Sinds deze week lopen de teksten van de ondertiteling achter op Paramount Network, en soms is er helemaal geen ondertiteling.. hoe kan dit?

Inderdaad. Ik zag het gisteren ook. En nu ook weer.


Hoi @Sigrid.,welkom hier.

We zijn nu enkele dagen verder al. Blijft de ondertiteling slecht of is het nu weer goed?


Vandaag dinsdag de 15de weer. Heel irritant aant worden nu! 


Vandaag dinsdag de 15de weer. Heel irritant aant worden nu! 

Klopt, hier ook. Gebeurt bijna om de paar dagen


Ik zie inderdaad op het programma ‘Elementary’ van gisteravond dat de ondertiteling achter de gesproken tekst aanloopt. Ik heb een collega gepord om even te kijken waar het issue vandaan komt. Wanneer het door de verwerking in de KPN systemen veroorzaakt wordt kunnen we het oplossen. Echter, wanneer Paramount Network het op deze manier aanlevert kunnen we daar helaas weinig in betekenen.

Wellicht is er iemand op het forum hier die een Ziggo aansluiting (tv) heeft (of iemand kent) en kan verifiëren of daar de uitzending van ‘Elementary’ ook de vertraging heeft?


Hi iedereen! De ondertiteling zoals je die ziet krijgen we aangeleverd van Paramount. 

Het team dat hierover gaat heeft dit signaal doorgezet naar Paramount. Ze zijn er dus van op de hoogte dat er iets mis is. Wel is het nog niet mogelijk duidelijk aan te geven wanneer het is opgelost. Omdat we dus zelf niet de oplossing aanleveren.

Excuus voor de overlast. Zodra er een directe reactie is laat ik het hier weten. 


Vandaag, 3-1-2023, 18.30 uur, ondertiteling paramount network niet synchroon. Programma: Elemantary. Erg irritant! 😊🙈


Goedenavond, dit duurt nu al meer dan een maand en is nog steeds niet opgelost. Kan KPN Paramount aansporen? Groet, JerBod


Ik begrijp dat het heel irritant is. Alleen wordt de ondertiteling vanuit Paramount meegestuurd. Wij kunnen dat helaas niet aanpassen. 


Goedemorgen @Gerdien74, @JerBod,

Inderdaad erg irritant. Ook hier zit het weer in de aanvoer vanuit Paramount helaas. Er is nog geen sluitend antwoord vanuit Paramount m.b.t. het herstel hiervan. We blijven ze aansporen 😉


we zitten Harry Potter te kijken maar de ondertiteling loopt voor op de texst erg irritant 


Inmiddels 4 maanden verder... Maar nog steeds geen verbetering 


Kijk nu naar Charlie and the chocolate factory, ondertiteling loopt ontzettend achter, rete irritant 


Het is weer zover op 27-05-2023

Bij het programma Elementary loopt de ondertiteling ongeveer 40 seconde achter op het beeld.

Heel er vervelend. Waarom komt dit zo vaak voor! Het zou toch gecontroleerd moeten zijn!😖


Snap ik heel goed. Zit alleen in de aanvoer vanuit Paramount. Bedankt voor het doorgeven.Â