Skip to main content

Ik heb gisteravond een film gehuurd en gestart via de Pathé app op de tv. Nu krijg ik geen geluid. De trailer geeft wel geluid. Contact gehad met Pathé. Zij verwijzen naar de mediabox van KPN. en wel de geluidsinstellingen aanpassen. Audiokwaliteit instellen en de optie “ Passtrough” selecteren. Deze optie heb ik echter niet op mijn tv ontvanger. Wie kan mij hiermee helpen?

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Want alleen de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) heeft deze optie.

 

Wel vreemde reactie van Pathé, want u kijkt via de Smart tv begrijp ik.


Klopt. Ik heb een smart tv en tv ontvanger HMB2260


Klopt. Ik heb een smart tv en tv ontvanger HMB2260

 

Op de Arcadyan HMB 2260 zit die optie inderdaad helemaal niet.

Beste kan je Pathé opnieuw bellen.

 

Wel erg slechte service van Pathé moet ik zeggen.

 

P.S.

De Arcadyan HMB 2260 is ondertussen wel weer een aardig oud beestje.

Misschien kan je overwegen (als je contractvrij bent) om over te stappen naar een nieuw abonnement bij KPN.  Namelijk KPN tv+

Dan krijg je de mediabox Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Meestal ben je ook nog goedkoper uit.


Dank je Joop. Helaas loopt mijn contract nog door tot 5-12-2025. Maar ook dan twijfel ik of het geluid daar mee is opgelost. 


Dank je Joop. Helaas loopt mijn contract nog door tot 5-12-2025. Maar ook dan twijfel ik of het geluid daar mee is opgelost. 

 

De Sagecom DIW7022 is een mediabox.

En daarop kan je ook de films via KPN bestellen.

Kan ook op de Arcadyan HMB2260 dacht ik.

Dan betaal je via KPN.

 

Je kan ook 0800-0402 bellen en zeggen dat je wel een hele oude KPN tv ontvanger hebt en je contract nog lang doorloopt.

Misschien sturen ze je dan de Arris VIP5202 (is veel sneller dan de HMB2260) of misschien willen ze dan toch het abonnement omzetten naar KPN tv+.

Je kan het altijd proberen natuurlijk (als je hier interesse in hebt natuurlijk😉)


Bedankt voor de tip 


Er is helemaal geen Pathé thuis app in de HMB2260 (te herkennen aan de cijfer display op de voorkant). Daar kan je 'm dus niet gebruiken. 

Dus lijkt het mij dat je die app in je smart-tv gebruikt. Waarom je daar dan geen geluid hebt....🙄.

Is het toch de DIW7022, waar je de Pathé thuis app zelf uit de app Store moet halen,  zet dan de geluidsuitvoer op automatisch. In die stand doet de app het wel.


Klopt Peter. Ik haal hem van de app op de Samsung tv. Ik heb de DIW7022 nog niet. En die krijg ik ook niet voordat mijn contract afloopt. In de Pathé app op mijn iPad werkt het geluid ook niet. Dus het heeft er alle schijn van dat het probleem bij Pathé ligt.


Dus het heeft er alle schijn van dat het probleem bij Pathé ligt.

Dat denk ik ook. Mogelijk alleen die ene film.


Nee, bij hun werkt het geluid wel op de tv en iPad. Zeggen ze. Misschien ligt het aan mijn Samsung tv. Ik kan de Pathé app namelijk niet verwijderen op mijn tv. Maar dan nog zou het op mijn iPad moeten werken. Ik parkeer het maar even.


Ik kan de Pathé app namelijk niet verwijderen op mijn tv.

Wel gek. Op mijn Samsung uit 2019 staat er gewoon ook de mogelijkheid 'verwijderen’ bij de app.


Hoi @Marvel01, als je dit merkt met de Pathé Thuis app op je tv toestel lijkt het inderdaad iets te zijn van de Pathé app zelf. Of het de film zelf is of iets anders is voor ons niet te zeggen, wij hebben geen invloed of zicht op die app.

Dat je die app niet kunt verwijderen maakt het ook een gekkere situatie, Daarvoor kan je mogelijk de handleiding raadplegen, of contact opnemen met Samsung met de vraag waarom dat niet kan.


Reageer