Skip to main content

Op 26-10-2024 krijg ik via mail een code voor een Pathé film.

Deze heb ik ingetoetst en daarna een film gezocht. Dan wordt ik weer gevraagd om de code in te toetsen en krijg dan als antwoord:

“Excuses, deze vouchercode is al eerder gebruikt. (kbx-apk-3037)”

Een film kijken lukt dan niet meer.

Leuk kadootje!

26-10-2024 krijg ik van KPN (kadootje) een vouchercode voor een Pathé film, deze heb ik op de TV ingetoetst, vervolgens zoek ik een film en dan krijg ik weer de vraag om de code in te toetsen.

Het antwoord is dan: “Excuses, deze vouchercode is al eerder gebruikt. (kbx-apk-3037)”

Misschien hek ik iets fout gedaan, maar het resultaat is dat ik de code niet meer kan gebruiken.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic 

Hoi @JackMDP. Welkom op de community! Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Ik stuur je zo een privebericht. Zou je daarop willen reageren? 

Ik heb een code gekregen met 8 tekens gehad werkt deze niet. Het volgende heb ik gevonden: Tot slot zou het kunnen dat je een KPN of Ziggo voucher hebt, deze zijn niet te gebruiken in de Pathé Thuis app. Een Pathé Thuis code heeft 9 tekens, een KPN of Ziggo-code maar 8.

Wat zijn dit voor Cadeau's als ze het niet doen. Wat doe ik verkeerd? 

Ook ik heb 8 tekens gekregen. Kan hier dus niets mee. Graag een nieuwe 9 tekens. Zo ga je niet met vaste klanten om

Een vouchercode heeft 8 tekens. @Onno Post en @Almano Ik heb zojuist een privébericht naar jullie gestuurd.

Ik heb ook een 8 cijferige kadocode gekregen voor een gratis film bij Pathé. Werkt niet!

Ga naar Films en kies Films Huren. Ga naar je favoriete film kies voor “Huur met voucher”. 

Heb je een voucher gekregen van Pathé Thuis zelf, en niet van KPN? Dan kun je die inleveren via de website of App van Pathé Thuis, Een KPN filmvoucher (8 tekens) is wel gewoon in te leveren via je KPN TV menu. 

Top! Hij doet het. Dankjewel. Fijne dag nog. 

@UMus Graag gedaan en veel kijkplezier! En als je nog even tijd heb kan je misschien ook nog iets leuks winnen door te reageren in het topic hieronder😊

Mijn voucher voor Pathé films werkt ook niet. 😔

Als ik de code invoer, geeft hij aan dat het een ongeldige code is. 

Mijn voucher voor Pathé films werkt ook niet. 😔

Als ik de code invoer, geeft hij aan dat het een ongeldige code is. 

Dat is erg vervelend, ik stuur jou ook zo een privébericht. Wil je daarop reageren?  

Goedemiddag, helaas lukt het huren van een film bij ons ook niet.

In de Pathé thuis app op de tv komen wij niet de optie “huren met een voucher” tegen.

Als wij het via de optie “kadocode inwisselen” proberen, geeft hij onjuiste code aan.

Na 6 pogingen zijn wij er helaas mee gestopt.

Je kan de voucher code alleen gebruiken via de tv ontvanger. Dus niet via de Pathé app.

Dank je, het is inmiddels gelukt.

Ik heb ook een voucher in de mail gekregen maar ik krijg de melding dat de code onjuist is.

Helaas, deze Kadocode is onjuist. Controleer je Kadocode

Ik heb hem op de tv ontvanger proberen in te vullen.

Ook wij zijn al een half uur aan het proberen de code in te wisselen bij Pathé thuis met 8 tekens. Niet via de ontvanger lukt het en niet via de app.. heel jammer. Wij hebben de film nu betaald omdat we ons er op verheugd hadden. 

@Johanbonke en @Rianne7 Ik heb jullie zojuist ook een privébericht verstuurd. 

Ook wij hebben een Kadootje van KPN code voor Pathé thuis. 8 letters…. Hoe moeten we deze inleveren? 

Hier ook, ikheb een code gekregen met 8 tekens gehad werkt deze niet. Het volgende heb ik gevonden: Tot slot zou het kunnen dat je een KPN code hebt deze zijn niet te gebruiken in de Pathé Thuis app. Een Pathé Thuis code heeft 9 tekens, een KPN  maar 8. 

Wat zijn dit voor Cadeau's als ze het niet doen. Wat doe ik verkeerd? 

Ook onze code werkt niet. We openen hem niet via de app maar via de tv en krijgen constant de melding dat de code ongeldig is. Na 11x proberen hebben we de film maar gekocht want we hadden ons er inmiddels wel op verheugd.. 

Leuk kadootje die pathe code. Heb ik op de TV ingetoetst, pathe app, vervolgens zoek ik een film en dan krijg ik de melding 'ongeldige code'. Via de website van Pathe net zo. Dit 'kado' werkt dus helemaal niet. 

Wat moet ik doen? Niet aantrekkelijk als vaste klant zo.

Ga naar Films en kies Films Huren. Ga naar je favoriete film kies voor “Huur met voucher”. 

Heb je een voucher gekregen van Pathé Thuis zelf, en niet van KPN? Dan kun je die inleveren via de website of App van Pathé ThuisEen KPN filmvoucher (8 tekens) is wel gewoon in te leveren via je KPN TV menu. 

Mijn vouchercode doet het ook niet. Heb het geprobeerd via menu-films huren- en dan huren met voucher

Krijg een melding (ongeldige code-127). Graag hulp, deze code is maar gelding tot 10 nov. 

Bedankt.

ik krijg de optie huren via voucher niet 
heb nu dus betaald voor de film😥

Heb je een voucher gekregen van Pathé Thuis zelf, en niet van KPN? Dan kun je die inleveren via de website of App van Pathé ThuisEen KPN filmvoucher (8 tekens) is wel gewoon in te leveren via je KPN TV menu. 

Het is een code van KPN, 8 tekens, voor Pathe. Maar dit werkt niet bij Pathe.

Reageer