Skip to main content

Op 26-10-2024 krijg ik via mail een code voor een Pathé film.

Deze heb ik ingetoetst en daarna een film gezocht. Dan wordt ik weer gevraagd om de code in te toetsen en krijg dan als antwoord:

“Excuses, deze vouchercode is al eerder gebruikt. (kbx-apk-3037)”

Een film kijken lukt dan niet meer.

Leuk kadootje!

Hier werkt de voucher ook al niet van alles al geprobeerd echt fijn  zo cadeautje maar ik heb  ook een 8 lettercombinatie  echt weer een top actie ven kpn moet ze vaker doen

Ook wij wilden het kadootje voor een gratis pathe film gebruiken maar op eens kan ik nergens de informatie meer terug vinden. Ik moest in de kpn app kijken maar nadat ik dat gedaan had en niets kon vinden en door tijdgebrek dacht, ik kijk later wel even was alle info weg......

Wat jammer dat de Pathé-vouchercode voor jou niet heeft gewerkt. Helaas is de actie afgelopen, en daardoor kunnen we je geen nieuwe code meer toesturen. Ik snap dat dit erg balen is, zeker als je al een filmavond had gepland. We vinden het ook vervelend dat we je hier niet verder mee kunnen helpen, en ik snap dat dit niet het antwoord is waarop je hoopte.

We doen ons best om regelmatig leuke acties aan te bieden, dus houd onze community en de KPN-website in de gaten voor toekomstige aanbiedingen. Wie weet komt er binnenkort weer iets leuks waar je wel gebruik van kunt maken!

Krijg ik een nieuwe code voor Pathé die een week geldig is (wat er niet bij wordt vermeld). Helaas was ik net een week met vakantie en dus is de code verlopen. Reactie KPN: “dat is pech voor je”
Lekkere actie van KPN. 

Ik krijg ook de melding dat ik de code al heb gebruikt. Kan ik een nieuwe ontvangen? 

Je kon t/m 10 november 2024 gebruik maken van deze actie, helaas is deze actie nu afgelopen. 

We doen ons best om regelmatig leuke acties aan te bieden, dus houd onze community en de KPN-website in de gaten voor toekomstige aanbiedingen. Wie weet komt er binnenkort weer iets leuks waar je wel gebruik van kunt maken!

Reageer