Skip to main content
Vraag

Pauzeren Vox. Sat1, ProSieben, RTLII werkt niet meer

  • June 26, 2026
  • 0 reacties
  • 8 keer bekeken

Ik kijk graag Duitse tv en nam daarvoor het duitspakket. De primetime in Duitsland start al om 20.15 en dan pauzeerde ik de tv om 20.35. Dan kon ik na alle verplichtingen en klussen het hele programma nog zien. Gemist diensten Joyn en RTL+ werken niet in Nederland. Terugkijken vanaf het begin via de ontvanger mag ook niet. Pauzeren op de ontvanger was dus de enige mogelijkheid. Dit mag ineens niet meer? Waarom is dat?

 

Dit gejojo hebben jullie eerder al eens gedaan met de BBC en dat kan nu weer wel op pauze. Graag op de kanalen uit het extra duitspakket ook weer.