Skip to main content

Ik merkte vandaag pas op npo 2 dat pauzeren niet meer werkt! We betalen toch voor interactieve televisie via KPN? Waarom is mij hier niets over verteld toen ik onlangs mijn abonnement verlengd heb? Waarom krijgen klanten hier sowieso geen bericht over? Dit is niet netjes KPN!!!

Overigens ben ik het eens met de vorige schrijver.  Het nieuwe menu is vreselijk! Wie heeft dit verzonnen? 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@harry49, @Ncvdh 

Hier heb ik sinds 2 september, 1 dag na mijn laatste reactie hier, ook het nieuwe menu.

Ik schreef elders:
live pauzeren bij sommige tv-zenders is niet meer mogelijk (heb deze inmiddels ontdekt: NPO 1 Extra, NPO 2 Extra, BBC One, BBC Two, Comedy Central Extra, OutTV, ONS, MTV Music24, Slam!, TV Oranje, Rai Uno, Star Bharat, TRT Türk)

Pauzeren kan overigens wel als je gebruik maakt van Begin Gemist, Terugkijken en Opname.

Wat is het verschil tussen npo2 extra en gewoon npo2. Bij mij was de gewone npo2 niet meer te pauzeren!

 


De gewone NPO 2 moet nog steeds te pauzeren zijn. Hier wel tenminste.

Al had ik gisteren eventjes dat de gewone NPO 1 niet wilde pauzeren. Na zappen naar een andere zender en terug werkte het weer. Mogelijk dat het pauzeverbod per ongeluk was blijven hangen v.d. zender OutTV bij zappen naar NPO 1….


De gewone NPO 2 moet nog steeds te pauzeren zijn. Hier wel tenminste.

Al had ik gisteren eventjes dat de gewone NPO 1 niet wilde pauzeren. Na zappen naar een andere zender en terug werkte het weer. Mogelijk dat het pauzeverbod per ongeluk was blijven hangen v.d. zender OutTV bij zappen naar NPO 1….


Gisteren kon ik weer pauzeren op npo2, maar niet op rtl4. (Tijdens Jinek). Wat is er toch aan de hand,? 


Gisteren kon ik weer pauzeren op npo2, maar niet op rtl4. (Tijdens Jinek). Wat is er toch aan de hand,?Â