Skip to main content

Heb Peaq tv gekocht en probeer hem te installeren met de KPN afstandsbediening.

ik heb het modelnummer niet en krijg 2 codes, deze zou ik in kunnen stellen via de afstandbediening. Vraag is hoe en waar. Rode lichtje knippert op de afstandbediening maar de uitknop werkt niet, dus er gaat iets niet goed. De code moet worden ingevoerd. 
graag hulp in deze.

Ga het proberen. Bedankt alvast.


Ik snap de frustratie. Mensen willen vaak niet meerdere afstandsbedieningen hebben. Het is gewoon rommelig.
Daarom had ik een Logitech harmony gekocht. Hoewel ik hem prima kon programmeren, werkte hij niet zo goed als ik had verwacht. 

De KPN Smart TV app is te gebruiken, maar dan moet je niet te hoge eisen hebben. Het terugkijken en de opnames door- of terugspoelen werkte niet zo soepel vergeleken met de settopbox de laatste keer dat ik hem gebruikte. Destijds was de resolutie ook minder hoog dan die van de settopbox. Ik verwacht wel dat daar verbetering op komt. Of is gekomen de afgelopen 2 jaar of zo.

Je kunt de klantenservice bellen en om een nieuwer type afstandsbediening vragen. Maar dan moet je weer de OK. en Medion codes proberen. 

Ik vind wel dat wel wat denigrerend gereageerd is over het merk. Niet iedereen heeft 1000-2000 euro om uit te geven aan een TV van een groot merk. Ik ken Peaq niet, maar vaak kun je van dit soort merken een TV kopen met een goede prijs-kwaliteit verhouding. En dan ook een leuke beeldgrootte.


@PeterG vermoedelijk zal 005 bij de T4H werken, maar ik weet het niet zeker.