Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk opnemen uitgezet

• May 3, 2019
  • 9 reacties
  • 189 keer bekeken

Ik heb per ongeluk bij compleet opnemen uitgezet, kun je het weer aanzetten.

Beste antwoord door wjb

Kan je het opnemen pakket via mijnKPN of via een TV ontvanger niet weer aanzetten?
Ik vrees wel dat je jouw opnames kwijt zult zijn. 😥

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 3, 2019
Kan je het opnemen pakket via mijnKPN of via een TV ontvanger niet weer aanzetten?
Ik vrees wel dat je jouw opnames kwijt zult zijn. 😥

Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 3, 2019
Het kan enkele dagen duren voordat het ook administratief is verwerkt. Daarna kan je het weer activeren via de ontvanger.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Het kan enkele dagen voordat het ook administratief is verwerkt. Daarna kan je het weer activeren via de ontvanger.
Enkele dagen? Dat vind ik vreemd! Dit zou na 15 minuten werken. Mag aannemen dat dit geautomatiseerd gaat, en niet dat een mannetje of vrouwtje op een computer een knopje om moet gaan zetten. 🤔

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 3, 2019
Klopt, Dennis. De uitvoering is met een kwartier. Administratief op de achtergrond duurt het wat langer.

Voor WILMA1954
Gewoon af en toe proberen via de decoder.

wjb
Wijsgeer
  • May 3, 2019
Voor WILMA1954
Gewoon af en toe proberen via de decoder.

En maar hopen dat de bestaande opnames niet verloren zullen gaan.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
En maar hopen dat de bestaande opnames niet verloren zullen gaan.
Ik ben bang dat die helaas verloren zijn gegaan, als je de opnamepakket uit zet, dan is het ook echt uit! 😔

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 4, 2019
Staat het alweer aan, @WILMA1954

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 5, 2019
@WILMA1954, goed dat je jouw vraag hier stelt. Het opname pakket kan je inderdaad weer aanzetten door contact op te nemen met onze klantenservice of door in te loggen op MijnKPN en het weer aan te vinken. Helaas moet ik wel melden dat de opnames die gemaakt zijn of ingepland stonden nu wel verloren zijn gegaan. Die kunnen we helaas ook niet herstellen 😞 Dus hopelijk had je hier niet heel veel belangrijks tussen staan!

Heb je nog meer vragen dan hoor ik het graag. Is het nog niet gelukt met aanzetten kan ik dat voor je regelen op het moment dat je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s).

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 8, 2019
@WILMA1954 ik zie dat het opnemen pakket opnieuw is toegevoegd, dus je hebt het kunnen vinden! Fijn 🙂