Skip to main content
Ik heb per ongeluk bij compleet opnemen uitgezet, kun je het weer aanzetten.
Kan je het opnemen pakket via mijnKPN of via een TV ontvanger niet weer aanzetten?

Ik vrees wel dat je jouw opnames kwijt zult zijn. 😥



Ik hoop dat er snel iemand van KPN zal reageren om je hierbij te helpen.
Het kan enkele dagen duren voordat het ook administratief is verwerkt. Daarna kan je het weer activeren via de ontvanger.
Het kan enkele dagen voordat het ook administratief is verwerkt. Daarna kan je het weer activeren via de ontvanger.

Enkele dagen? Dat vind ik vreemd! Dit zou na 15 minuten werken. Mag aannemen dat dit geautomatiseerd gaat, en niet dat een mannetje of vrouwtje op een computer een knopje om moet gaan zetten. 🤔
Klopt, Dennis. De uitvoering is met een kwartier. Administratief op de achtergrond duurt het wat langer.



Voor WILMA1954

Gewoon af en toe proberen via de decoder.
Voor WILMA1954

Gewoon af en toe proberen via de decoder.


En maar hopen dat de bestaande opnames niet verloren zullen gaan.
En maar hopen dat de bestaande opnames niet verloren zullen gaan.

Ik ben bang dat die helaas verloren zijn gegaan, als je de opnamepakket uit zet, dan is het ook echt uit! 😔
Staat het alweer aan, @WILMA1954
@WILMA1954, goed dat je jouw vraag hier stelt. Het opname pakket kan je inderdaad weer aanzetten door contact op te nemen met onze klantenservice of door in te loggen op MijnKPN en het weer aan te vinken. Helaas moet ik wel melden dat de opnames die gemaakt zijn of ingepland stonden nu wel verloren zijn gegaan. Die kunnen we helaas ook niet herstellen 😞 Dus hopelijk had je hier niet heel veel belangrijks tussen staan!



Heb je nog meer vragen dan hoor ik het graag. Is het nog niet gelukt met aanzetten kan ik dat voor je regelen op het moment dat je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s).
@WILMA1954 ik zie dat het opnemen pakket opnieuw is toegevoegd, dus je hebt het kunnen vinden! Fijn 🙂

Reageer